iyyna Posted September 30, 2017 Posted September 30, 2017 heeft er iemand ervaring met carplay in fe kia sorento zo ja hier in belgie is de update niet te verkrijgen zelf heb ik een sorento model 2017 sens 7 zitter full option maar nu blijkt dat ik geen carplay hebben vind ik jammer want op de sportage en niro optima zit het wel wel jammer Quote
der Rudi Posted October 1, 2017 Posted October 1, 2017 Het ligt eraan wanner jouw Sorento gebouwd is. Als het een vroege 2015-er is dan gaat dat volgens mij in geen enkel land. Hij moet volgens mij van 2016 zijn. Anders ga je toch naar een Nederlandse dealer? Quote
iyyna Posted October 2, 2017 Author Posted October 2, 2017 vandaag naar kia geweest een een simpele update gedaan en jaja carplay staat er op en werkt nu na al mijn mail verkeer met kia europ en kia belgie (daar zijden ze dat het niet mogelijk is om deze update te doen ) is het toch gelukt Quote
Toby Posted January 28, 2019 Posted January 28, 2019 Op 2-10-2017 om 14:14, iyyna zei: vandaag naar kia geweest een een simpele update gedaan en jaja carplay staat er op en werkt nu na al mijn mail verkeer met kia europ en kia belgie (daar zijden ze dat het niet mogelijk is om deze update te doen ) is het toch gelukt Even dit topic terug openbreken ik rij namelijk een sportage 4 van half 2016 en heb ook geen carplay of android auto. Ik heb ook contact opgenomen met kia belgium maar die zijden ook dat dit niet mogelijk was. Zou het dan ook mogelijk zijn dat ook hier een update werkt. Quote
iyyna Posted January 28, 2019 Author Posted January 28, 2019 hey zou ik zeker eens proberen je hebt niets te verliezen he ik heb het gedaan en het werkt super Quote
Toby Posted February 5, 2019 Posted February 5, 2019 Contact gehad met mijn dealer,maar volgens hem is het ook niet mogelijk hij kan me niet helpen . Dus ofwel stopt het hier ofwel een andere radio,maar achter de prijs van een kia radio durf ik niet eens te vragen. Quote
Recommended Posts