Keizerh Geplaatst 3 Oktober, 2017 Geplaatst 3 Oktober, 2017 Hoi, Ik ben Hendrik uit Wildervank. Onze Hyundai Tucson is bijna 10 en klaar voor vervanging. Aangezien we ook nog wel es een bootje trekken is de keus op een Niro gevallen. Afgelopen weekend proef gereden. Wat offertes opgevraagd en morgen hakken we de knoop door. Niro Executive met trekhaak, een grieze. Quote
Confus Geplaatst 3 Oktober, 2017 Geplaatst 3 Oktober, 2017 Nou, welkom Hendrik! De Niro gaat geen moeite hebben met jouw boot. Daarvoor weegt jouw boot niet genoeg... Je hebt toch ook nog een Sub... subu... nou ja... Quote
Keizerh Geplaatst 3 Oktober, 2017 Topic Starter Geplaatst 3 Oktober, 2017 Boswachter bedoel je. Tja, ik kon vrouwlief niet aan een Turbo helpen. verbruikte te veel zei ze Quote
Derrek Geplaatst 3 Oktober, 2017 Geplaatst 3 Oktober, 2017 Ideale auto om dat bootje te trekken! Quote
Keizerh Geplaatst 4 Oktober, 2017 Topic Starter Geplaatst 4 Oktober, 2017 Vandaag pootje gezet, dinsdag of woensdag ophalen. Nu nog op zoek naar een paar mooie NiTro stickertjes en ff kijken wat ie met het bootje doet. Quote
Confus Geplaatst 4 Oktober, 2017 Geplaatst 4 Oktober, 2017 Gefeliciteerd, H. Das een korte levertijd... Bij ons was dat toen 2 maanden ofzo... Quote
Keizerh Geplaatst 4 Oktober, 2017 Topic Starter Geplaatst 4 Oktober, 2017 Thanks, Voorraadauto met veel extra inruilwaarde voor de Trucson na 4 offertes Quote
Keizerh Geplaatst 11 Oktober, 2017 Topic Starter Geplaatst 11 Oktober, 2017 Ze is der sinds gisteren. Natuurlijk met vaste Bosal haak ondanks mijn adviezen, kan ik de fietsdrager verhalen zelf ook even checken Deze beweegt niet meneer.........werd stellig beweerd. Zaderdag maar even met de fietsdragert op pad. Zondag bootje mee richting Markermeer, ben je der ook AJ? Quote
Derrek Geplaatst 11 Oktober, 2017 Geplaatst 11 Oktober, 2017 55 minuten geleden zei Keizerh: Deze beweegt niet meneer.........werd stellig beweerd. Opmerkelijk dat zoveel dealers het Kia forum niet (willen) lezen (zeggen ze). Naar de Niro zelf is een geweldig fijne auto! Quote
Keizerh Geplaatst 14 Oktober, 2017 Topic Starter Geplaatst 14 Oktober, 2017 Thule fiietsdrager op de vaste bosal gehad met 2 gazelle e-bikes. Beweegt maar een heel klein beetje. Net ook toegang tot mijn Kia. Wat lees ik daar? KIW vervalt al op 10-10-2018, dat is standaard toch 3 jaar? Garantie accu tot 09-10-2019 Quote
Specialmade Geplaatst 15 Oktober, 2017 Geplaatst 15 Oktober, 2017 21 uur geleden zei Keizerh: Thule fiietsdrager op de vaste bosal gehad met 2 gazelle e-bikes. Beweegt maar een heel klein beetje. Net ook toegang tot mijn Kia. Wat lees ik daar? KIW vervalt al op 10-10-2018, dat is standaard toch 3 jaar? Garantie accu tot 09-10-2019 KIW= Kia assist. Deze wordt, bij onderhoudsbeurt bij de dealer elk jaar gewoon verlengd. Hier is de termijn van 3 jaar niet van toepassing. Garantie accu is voor de “normale” accu en geldt niet voor het hybride accupakket. daar heb je 7 jaar garantie op. Quote
Derrek Geplaatst 15 Oktober, 2017 Geplaatst 15 Oktober, 2017 Die KIW is bij Kia nog wel een puntje als je de auto niet nieuw gekocht heb maar gebruikt bij een niet Kia dealer of particulier. Dan vervalt de KIW voor de nieuwe eigenaar onmiddellijk en wordt je dus niet door Kia geholpen bij pech onderweg. Ook niet als de wagen altijd netjes door de vorige eigenaar bij een Kia dealer zijn reguliere onderhoudsbeurten op tijd heeft ondergaan....(??). In de folder staat het allemaal zo gemakkelijk.... Maar het blijkt dat de KIW pas weer wordt opgestart door Kia nadat de nieuwe eigenaar een Kia Family Card aanvraagt. Dat kun je doen via KMNL maar dan krijg je wel een kaartnummer, maar niet de kaart... Die krijg je pas als de Kia een "keuring" bij een officiële Kia dealer heeft ondergaan. En er zijn dealers die daar dan weer Euro 25 voor rekenen. Niet veel weliswaar, maar toch niet gratis! Het is wat ingewikkeld, maar dit is mijn ervaring met de aanschaf (particulier) van een gebruikte Picanto van 2 ½ jaar oud door mijn dochter en na een lange discussie met de Kia "Helpdesk". Het is me na maanden nog niet gelukt om daar KIW weer op te krijgen! Quote
Keizerh Geplaatst 16 Oktober, 2017 Topic Starter Geplaatst 16 Oktober, 2017 Aha, en een plaatje Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.