Jump to content

Recommended Posts

• 1 month later...
Posted

Zaterdag voor het eerst ééntje live gezien op onze Belgische wegen,mooie wagen.:dup:

Wat mij opviel is dat die in het echt groter is dan hij lijkt op foto.(mijn persoonlijke mening.)

Guest Vitara 2
Posted
3 uur geleden zei Toby:

Zaterdag voor het eerst ééntje live gezien op onze Belgische wegen,mooie wagen.:dup:

Wat mij opviel is dat die in het echt groter is dan hij lijkt op foto.(mijn persoonlijke mening.)

Zo Zie je maar hoe meningen verschillen...

Ik ben een paar weken geleden bij de dealer geweest en vindt hem juist kleiner dan op de foto's.

• 2 weeks later...
Posted
Op 14-11-2017 om 18:15 zei _(ツ)_ Lourens:

Zo Zie je maar hoe meningen verschillen...

Ik ben een paar weken geleden bij de dealer geweest en vindt hem juist kleiner dan op de foto's.

Klopt. Volgens Kia is de Stonic een Cross-over. Kijk je naar de afmetingen dan is het in feite gewoon een hatchback, vermomd als Cross-over. Zeker geen vervanger van de Venga, die is bij kleinere buitenafmetingen, fors ruimer van binnen.

• 1 month later...
Posted

De Stonic waarop ik was gefocust toen ik hem voor het eerst op een plaatje zag, viel mij qua grootte bij presentatie zo tegen dat wij uiteindelijk besloten onze Venga in te ruilen voor de Niro. En daar hebben wij geen spijt van, wat een fantastische auto. Maar ja, wel weer wat duurder dan de Stonic. Daarentegen vind ik de Stonic niet een logische vervanger van de Venga

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Guest Warmentuuter
Posted
5 uur geleden zei iBigfarmer:

Daarentegen vind ik de Stonic niet een logische vervanger van de Venga

Daar heb je zeker gelijk in.
De Stonic is eerder een aanvulling op de Rio maar niet als vervanger voor de Venga.
Het is ook eerlijk gezegd niet de Kia voor mij met een wauw factor heeft zoals ik die wel had met de andere nieuwe modellen. 
Ik mis een beetje het spannende in deze auto. 
Maar goed smaken verschillen natuurlijk.