Albert jan & Brigitte Posted October 9, 2017 Posted October 9, 2017 Vanmiddag bij de dealer zien staan, erg mooie auto... 3 Quote
Toby Posted November 14, 2017 Posted November 14, 2017 Zaterdag voor het eerst ééntje live gezien op onze Belgische wegen,mooie wagen. Wat mij opviel is dat die in het echt groter is dan hij lijkt op foto.(mijn persoonlijke mening.) Quote
Guest Vitara 2 Posted November 14, 2017 Posted November 14, 2017 3 uur geleden zei Toby: Zaterdag voor het eerst ééntje live gezien op onze Belgische wegen,mooie wagen. Wat mij opviel is dat die in het echt groter is dan hij lijkt op foto.(mijn persoonlijke mening.) Zo Zie je maar hoe meningen verschillen... Ik ben een paar weken geleden bij de dealer geweest en vindt hem juist kleiner dan op de foto's. Quote
Roland2017 Posted November 14, 2017 Posted November 14, 2017 Front ziet wat stoerder uit dan de Niro! Ik vind de two tone combinatie minder geslaagd. Quote
KeesdA Posted November 28, 2017 Posted November 28, 2017 Op 14-11-2017 om 18:15 zei _(ツ)_ Lourens: Zo Zie je maar hoe meningen verschillen... Ik ben een paar weken geleden bij de dealer geweest en vindt hem juist kleiner dan op de foto's. Klopt. Volgens Kia is de Stonic een Cross-over. Kijk je naar de afmetingen dan is het in feite gewoon een hatchback, vermomd als Cross-over. Zeker geen vervanger van de Venga, die is bij kleinere buitenafmetingen, fors ruimer van binnen. Quote
iBigfarmer Posted December 31, 2017 Posted December 31, 2017 De Stonic waarop ik was gefocust toen ik hem voor het eerst op een plaatje zag, viel mij qua grootte bij presentatie zo tegen dat wij uiteindelijk besloten onze Venga in te ruilen voor de Niro. En daar hebben wij geen spijt van, wat een fantastische auto. Maar ja, wel weer wat duurder dan de Stonic. Daarentegen vind ik de Stonic niet een logische vervanger van de VengaVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Guest Warmentuuter Posted December 31, 2017 Posted December 31, 2017 5 uur geleden zei iBigfarmer: Daarentegen vind ik de Stonic niet een logische vervanger van de Venga Daar heb je zeker gelijk in. De Stonic is eerder een aanvulling op de Rio maar niet als vervanger voor de Venga. Het is ook eerlijk gezegd niet de Kia voor mij met een wauw factor heeft zoals ik die wel had met de andere nieuwe modellen. Ik mis een beetje het spannende in deze auto. Maar goed smaken verschillen natuurlijk. Quote
Recommended Posts