Jump to content

Nieuw

Recommended Posts

Guest Fred Stonic
Posted

Hallo,

Mijn naam is Fred en ben nieuw op dit Forum.

Heb gisteren een Kia Stonic Executive Line Silky Silver met zwart dak gekocht, deze staat helaas nog op de boot:| en zal binnen nu en 8 weken geleverd worden.

Mijn vorige auto was een Hyundai I20 Coupe wat ook een fantastische auto is maar was helemaal verkocht toen ik de Stonic zag.

Heb er nog opties bij genomen, o.a. "Dash Cam, Side bars, Sport striping, Draadloos opladen telefoon en RVS bescherming achterbumper.

Hoop hier veel te lezen, te weten te komen en aan discussies deelnemen.

Foto's volgen nog.

Gegroet.

Posted
3 uur geleden zei Fred FlitStonic:

Hallo,

Mijn naam is Fred en ben nieuw op dit Forum.

Heb sinds gisteren een Kia Stonic Executive Silky Silver met zwart dak, staat helaas nog op de boot:| en zal binnen nu en 8 weken geleverd worden.

Mijn vorige auto was een Hyundai I20 Coupe wat ook een fantastische auto is maar was helemaal verkocht toen ik de Stonic zag.

Heb er nog opties bij genomen, o.a. "Dash Cam, Side bars, Sport striping, Draadloos opladen telefoon en RVS bescherming achterbumper.

Hoop hier veel te lezen, te weten te komen en aan discussies deelnemen.

Foto's volgen nog.

Gegroet.

Fred welkom op dit forum en veel lees- en postplezier. Alvast veel rijplezier en veilige kilometers met de nieuwe aanwinst. Mooie auto zo’n Kia Stonic. Je bent meteen begonnen met pimpen zie ik. :-)  Nog even geduld en je kunt gaan genieten van je Stonic. Foto’s zien wij graag hier op het forum.