iBigfarmer Geplaatst 27 Oktober, 2017 Geplaatst 27 Oktober, 2017 Hallo allemaal, ik ben Gert en rij 7 jaar Venga. Wat een betrouwbare auto is dat. Noor wat mee gehad. We stappen nu over op de Niro. Als ik dit forum lees dan lijkt het alsof de Niro nog wel wat kleine mankementjes kent. Ik hoop dat mij dat bespaard zal blijven en dat we over de Niro net zo enthousiast kunnen zijn als een Venga. Betrouwbaarheid van een auto staat bij mij hoog in het vaandel. Vandaar dat ik In het verleden meerdere Toyota's geen gereden. De Niro vind ik een prachtige auto. In de 2e week van november wordt hij geleverd. We hebben gekozen voor de Dynamic uitvoering Groet Gert Grooteboer Quote
Derrek Geplaatst 27 Oktober, 2017 Geplaatst 27 Oktober, 2017 1 uur geleden zei iBigfarmer: nog wel wat kleine mankementjes kent. Dat valt best wel mee hoor! De Niro is vooral een heel fijne, ruime, zuinige en betrouwbare auto. Geniet er vooral van! 1 Quote
Specialmade Geplaatst 27 Oktober, 2017 Geplaatst 27 Oktober, 2017 3 uur geleden zei iBigfarmer: Hallo allemaal, Als ik dit forum lees dan lijkt het alsof de Niro nog wel wat kleine mankementjes kent. Welkom op dit forum en veel leesplezier en natuurlijk alvast veel rijplezier en veilige kilometers met je Niro. Het aantal mankementen van de Niro valt wel mee hoor. Er zijn helaas wat uitzonderingen maar dat komt bij elk merk, en meestal vaker, voor. Ik heb de Niro al vanaf het begin en heb er enkel soms last van dat de Niro wat lijkt in te houden (heel licht stotteren) tussen de 70 en 90 km/u. Kia is al bezig om hier een oplossing voor te vinden. Niet iedere Niro heeft hier last van maar het lijkt erop dat dit te maken heeft met de schakelmomenten tussen de benzinemotor en de electromotor. Kortom je zult geen spijt krijgen van de aankoop van je Niro. 1 1 Quote
iBigfarmer Geplaatst 27 Oktober, 2017 Topic Starter Geplaatst 27 Oktober, 2017 bedankt voor de hartelijke verwelkoming en geruststellende reacties. Ik kan bijna niet wachten tot ie er is Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.