adl Geplaatst 4 December, 2017 Geplaatst 4 December, 2017 Wie kan mij vertellen welke wielsloten/slotbouten ik moet hebben om de originele 18 inch lichtmetalen velgen van de Kia Niro, type Kunsan te beveiligen tegen diefstal? Op welke maataanduiding / type moet ik dan zoeken? Quote
Brat Pit Geplaatst 4 December, 2017 Geplaatst 4 December, 2017 22 minuten geleden zei adl: Wie kan mij vertellen welke wielsloten/slotbouten ik moet hebben om de originele 18 inch lichtmetalen velgen van de Kia Niro, type Kunsan te beveiligen tegen diefstal? Op welke maataanduiding / type moet ik dan zoeken? denk deze: https://webshop.kia.nl/accessoires/velgen/0/66490ADE50/ Quote
PeterSelie Geplaatst 4 December, 2017 Geplaatst 4 December, 2017 Denk dat het zonde van je geld is. Tegenwoordig is niets meer veilig. Kijk hier maar eens: https://www.tools2go.nl/8722467/wielslot-verwijder-set--10-delig?gclid=Cj0KCQiAgZTRBRDmARIsAJvVWAvP_qdNHDWS0IVeUyl8FzH5gl5_pZYs-9zjl0ES70Y3uRz8R9gRzogaArl7EALw_wcB Quote
Specialmade Geplaatst 5 December, 2017 Geplaatst 5 December, 2017 Het gebruik van slotbouten zal het stelen van de velgen altijd weer moeilijker maken dan zonder. Ik maak om die reden wel gebruik van slotbouten. 3 Quote
Raymond GT-Line Geplaatst 7 December, 2017 Geplaatst 7 December, 2017 Wie kan mij vertellen welke wielsloten/slotbouten ik moet hebben om de originele 18 inch lichtmetalen velgen van de Kia Niro, type Kunsan te beveiligen tegen diefstal? Op welke maataanduiding / type moet ik dan zoeken?Ik heb nog een setje originele Kia slotmoeren in de aanbieding, zijn zgan.Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk Quote
RoyDragt Geplaatst 3 Maart, 2018 Geplaatst 3 Maart, 2018 Raymond, Heb je die slotmoeren nog? Bedankt Quote
Raymond GT-Line Geplaatst 3 Maart, 2018 Geplaatst 3 Maart, 2018 Raymond, Heb je die slotmoeren nog? BedanktIk heb ze nog liggen.Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.