Laura1996 Geplaatst 12 December, 2017 Geplaatst 12 December, 2017 Hallo allemaal, Ik heb sinds 2 weken een kia picanto 2008 nu staat er bij mijn radio een aux optie maar ik kan de aux ingang niet vinden (zie foto) Iemand een idee waar deze zit? Alvast bedankt! Quote
Machlo Geplaatst 12 December, 2017 Geplaatst 12 December, 2017 Die zal aan de achterkant zitten....... Quote
Murcielaygo Geplaatst 12 December, 2017 Geplaatst 12 December, 2017 "Onderin" bij de aansteker/12V-plug, voor de bekerhouders, onder een klepje? Quote
Laura1996 Geplaatst 13 December, 2017 Topic Starter Geplaatst 13 December, 2017 20 uur geleden zei Murcielaygo: "Onderin" bij de aansteker/12V-plug, voor de bekerhouders, onder een klepje? Nee daar zit hij helaas niet had ik al gechecked Quote
Murcielaygo Geplaatst 13 December, 2017 Geplaatst 13 December, 2017 Dan misschien alleen de radio aanwezig, maar de aansluiting niet?Ik zou de radio even uitbouwen en achterop kijken. Als daar een lege ingang zit kun je online de aansluiting tweedehands kopen en inbouwen... Quote
NitroZ Geplaatst 27 November, 2018 Geplaatst 27 November, 2018 Ik heb wel de aansluiting maar die werkt niet door een nieuwe radio die ik een jaar anderhalf jaar geleden heb ingebouwd, zat indd verstopt zoals murcie zei. Spectaculair geluid komt er niet uit de speakers vind ik, ook na afstellen niet, maar dat is uiteraard mijn mening. Quote
Wouterix Geplaatst 9 December, 2018 Geplaatst 9 December, 2018 misschien zit de aan sluiting in de dashboard kastje? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.