tanja Geplaatst 28 December, 2017 Geplaatst 28 December, 2017 Hallo beste forum leden, vraagje. Onze koppeling van onze carens van augustus 2017 heeft uit het niets het begeven er is pas 8000 km mee gereden is dit normaal, valt dit onder garantie en iemand een idee wat zoiets kost . Alvast bedankt Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 29 December, 2017 Geplaatst 29 December, 2017 Even terug gaan naar de dealer. 8000km is wel heel snel als deze versleten is. Dan is er meer aan de hand. Quote
Specialmade Geplaatst 29 December, 2017 Geplaatst 29 December, 2017 1 uur geleden zei Warmentuuter: Even terug gaan naar de dealer. 8000km is wel heel snel als deze versleten is. Dan is er meer aan de hand. Ik ken mensen die dit ook heel snel voor elkaar kregen. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 31 December, 2017 Geplaatst 31 December, 2017 Op 29-12-2017 om 21:18 zei Specialmade: Ik ken mensen die dit ook heel snel voor elkaar kregen. Terwijl ik de koppeling uitvoerig heb getest tijdens de introductie van de Carens in 2013. Daar praten ze nog jaren over in Monaco. Hierbij de link naar de (koppeling)test. test Carens Quote
xtra40 Geplaatst 1 Januari, 2018 Geplaatst 1 Januari, 2018 koppeling heeft een hele aparte geur als deze stuk gaat weet niet of jij dit ook hebt geroken maar na monaco staat dit geetst in mijn geheugen maar 8000 kilometer is niet normaal dan moet er wat aan de hand zijn of je moet toga's je voet stevig op het pedaal rijden ken er die dit ook doen en slecht afleren maar bij normaal gebruik kan je er vanuit gaan dat de koppeling langer dan 8000 kilometer mee moet gaan maar weet niet of het de koppeling is of dat het hydroliek probleem is (pedaal op de grond auto in de versnelling en als je dan start deze wel weg rijd ?? ) 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.