Pietgolf Posted March 20, 2018 Posted March 20, 2018 welke app moet je nu downloaden voor AA bij Kia Niro Er staan verschillende vermeld in de playstore Quote
ciscotk Posted March 20, 2018 Posted March 20, 2018 Dag Pietgolf, Je vindt AA niet in de Playstore. Je moet het apk-bestand zoeken, downloaden en installeren. In de historie van deze discussie staat hierover voldoende informatie. Quote
Pietgolf Posted March 20, 2018 Author Posted March 20, 2018 Dank Dit is dus de enige app om te gebruiken icm usb stekker voor info o.a. wase/ google maps op je scherm vd Niro Mijn auto wordt over 3 weken geleverd Niro Business dus ben me beetje aan verdiepen mbt opties en tips en trucs Quote
Specialmade Posted March 20, 2018 Posted March 20, 2018 1 uur geleden zei Pietgolf: Dank Dit is dus de enige app om te gebruiken icm usb stekker voor info o.a. wase/ google maps op je scherm vd Niro Mijn auto wordt over 3 weken geleverd Niro Business dus ben me beetje aan verdiepen mbt opties en tips en trucs Als je gebruik maakt van een VPN verbinding kun je deze instellen alsof je b.v. in Duitsland zit. Je kunt dan de app gewoon downloaden vanuit de App-store. Quote
wimkia Posted March 22, 2018 Posted March 22, 2018 Gewoon bij apkmirror.com downloaden en bij instellingen de optie onbekende bronnen installeren aanzetten... Quote
Recommended Posts