Pietgolf Geplaatst 20 Maart, 2018 Geplaatst 20 Maart, 2018 welke app moet je nu downloaden voor AA bij Kia Niro Er staan verschillende vermeld in de playstore Quote
ciscotk Geplaatst 20 Maart, 2018 Geplaatst 20 Maart, 2018 Dag Pietgolf, Je vindt AA niet in de Playstore. Je moet het apk-bestand zoeken, downloaden en installeren. In de historie van deze discussie staat hierover voldoende informatie. Quote
Pietgolf Geplaatst 20 Maart, 2018 Topic Starter Geplaatst 20 Maart, 2018 Dank Dit is dus de enige app om te gebruiken icm usb stekker voor info o.a. wase/ google maps op je scherm vd Niro Mijn auto wordt over 3 weken geleverd Niro Business dus ben me beetje aan verdiepen mbt opties en tips en trucs Quote
Specialmade Geplaatst 20 Maart, 2018 Geplaatst 20 Maart, 2018 1 uur geleden zei Pietgolf: Dank Dit is dus de enige app om te gebruiken icm usb stekker voor info o.a. wase/ google maps op je scherm vd Niro Mijn auto wordt over 3 weken geleverd Niro Business dus ben me beetje aan verdiepen mbt opties en tips en trucs Als je gebruik maakt van een VPN verbinding kun je deze instellen alsof je b.v. in Duitsland zit. Je kunt dan de app gewoon downloaden vanuit de App-store. Quote
gjcvro Geplaatst 20 Maart, 2018 Geplaatst 20 Maart, 2018 Of even naar een duitse mcdonalds rijden 1 Quote
wimkia Geplaatst 22 Maart, 2018 Geplaatst 22 Maart, 2018 Gewoon bij apkmirror.com downloaden en bij instellingen de optie onbekende bronnen installeren aanzetten... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.