zorro Posted April 19, 2018 Posted April 19, 2018 hallo ik heb een Kia Niro gekocht net nieuw als ik wil navigeren geeft ie geen flitspalen weer ook niet met hotspot op telefoon iemand een oplossing Quote
Brat Pit Posted April 19, 2018 Posted April 19, 2018 De data op je telefoon moet aanstaan en je moet even wachten. Na een paar minuten worden de TT gegevens opgehaald. Je herkent de juiste koppeling doordat er een wifi tekentje in je scherm staat. Ook zie je las je uitzoomt op de kaart de weergegevens staan. Als het niet lukt, probeer met een andere telefoon, anders even langs de dealer.... Quote
Specialmade Posted April 19, 2018 Posted April 19, 2018 3 uur geleden zei zorro: hallo ik heb een Kia Niro gekocht net nieuw als ik wil navigeren geeft ie geen flitspalen weer ook niet met hotspot op telefoon iemand een oplossing Heb je in het navigatie gedeelte (bij instellingen) het laatste vinkje aan staan. Quote
Tallguy Posted April 26, 2018 Posted April 26, 2018 Wat ^^ zeggen. En je ziet het ook door het TPEG icoontje in je middenconsole display. Als zowel wifi is verbonden met je hotspot én je hebt die optie aangevinkt zoals @Specialmade zegt, dan zie je in de map-view van je navigatie links ook een icoontje van een camera. Quote
Recommended Posts