Automaatspoeling Sportage sl
1 1

3 berichten in dit topic

Aanbevolen berichten

Ik ben afgelopen woensdag de 12/04/2018 naar Garage Wolters in Wetteringen Duitsland geweest om mijn Sportage SL een automaat spoeling laten doen , ik had geen enkel probleem met de Sportage SL, maar dacht puur voor de zekerheid omdat de wagen een kleine 170000 km heeft gelopen . Ik ben naar Duitsland uitgeweken omdat ik alleen de Tim Eckhart methode wilde laten toepassen en in Nederland bij een bekent bedrijf het niet kon doen vanwege geen verbinding plug . Ik ben heel goed en vriendelijk geholpen door de firma Wolters . Er stond zelfs een auto voor mij klaar en er werd ook gezegd niet tanken of wat dan ook het is geheel gratis . Toen de auto klaar was werd er gebeld zodra we er aan toe waren we de auto konden halen. Ik dacht eerst ik verneem niks van  het geheel , maar de automaat schakelt veel soepeler  als eerst ,nooit gedacht maar toch waar !

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Automaat spoelen bij zoveel km. is altijd goed !
Vroeger toen ik veel reed liet ik elke 50.000 km de bakolie vervangen, helpt ook goed.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bigwade ,  de vorige eigenaar  heeft bij  120.000 km bij de Kia dealer de automaat olie verversen laten , dus nu is het een spoeling geweest ,  denk dat als de  olie ververst word ( er gaat een 8 liter in als het leeg is maar als de automaat niet word gespoeld en alleen word afgetapt blijft er een 3 liter achter .  Bij Garage Wolters word er geadviseerd om om de 80.000 km te laten spoelen . Ik heb ook hier in de buurt gebeld , maar de 3 die ik belde konden alleen maar de olie aftappen , dan nieuwe erin , een stukje rijden en dan weer aftappen en nieuwe olie erop , waarop ik zij wat een verspilling !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
1 1