mr_pimp_ Posted June 27, 2009 Posted June 27, 2009 embleemloze gril voor cee'd?waar kan ik dat vinden in belgie of voor een klein prijsje laten opsteuren?ath heeft een gril dat mij aanstaat;)[ Quote
kiakeproceedke Posted June 27, 2009 Posted June 27, 2009 De mijn is besteld bij autostyle.nl enkel afwachten wanneer ze hier toekomt .Is 2 weken geleden besteld en heb nog niks . Quote
Relena Posted June 27, 2009 Posted June 27, 2009 Wat jammer dat je op zoek bent naar een gril zonder KIA logo. Juist op het moment dat Kia overal over de hele wereld zijn stempel drukt. Door eindelijk erkenning te krijgen voor hun gevoerd beleid willen ze in Nederland niets liever dan de logo's eraf halen. Wat stom want binnen niet al te lange tijd zul je ze er weer op willen maken omdat je wil dat iedereen weet dat je een KIA hebt. Kia is hot op het moment en in de lift. Groetjes, Relena Quote
Alex VB Posted June 27, 2009 Posted June 27, 2009 bij de meeste merken doet de "jeugd" dit. kijk maar eens hoeveel BMW's, VW's. Opels enz. rondrijden zonder emblemen en typenaanduidingen. Voor velen is het gewoon stoer en het oogt voor hun ook beter.. Kijk maar eens naar de kont van de cee'd van Mr-Pimp of kiakeproceedke.. Zelf vind ik het ook mooier uitzien en begin er binnenkort ook aan om onze beide cee'd's embleemloos te maken. Quote
Alex VB Posted June 27, 2009 Posted June 27, 2009 Relena, De wagen van mij is nog niet embleemloos. Op dit moment vind ik het KIA logo perfect passen. Misschien dat in de toekomst de type-aanduiding verwijderd wordt, maar moet daar ook nog eventjes over na denken. Quote
mr_pimp_ Posted June 28, 2009 Author Posted June 28, 2009 De mijn is besteld bij autostyle.nl enkel afwachten wanneer ze hier toekomt .Is 2 weken geleden besteld en heb nog niks . ja die is wel mooi;)heb ook gezien maar ze hebn nog geen voor de gewoone cee'd:( topen dat hij mss komt voor de zelfde prijs vn de pro cee'd ;)mvg kevin Quote
kiakeproceedke Posted June 28, 2009 Posted June 28, 2009 ja die is wel mooi;)heb ook gezien maar ze hebn nog geen voor de gewoone cee'd:( topen dat hij mss komt voor de zelfde prijs vn de pro cee'd ;)mvg kevin Denk dat jij niet goed zoekt hoor.Er bestaan er voor de gewone cee'd. Quote
kiakeproceedke Posted June 28, 2009 Posted June 28, 2009 embleemloze gril voor cee'd?waar kan ik dat vinden in belgie of voor een klein prijsje laten opsteuren?ath heeft een gril dat mij aanstaat;)[ Ik denk bij de betere tuningshops dat je die toch zou moeten kunnen verkrijgen hoor. Of searching ebay Quote
bigwade Posted June 29, 2009 Posted June 29, 2009 Wat jammer dat je op zoek bent naar een gril zonder KIA logo.Juist op het moment dat Kia overal over de hele wereld zijn stempel drukt. Door eindelijk erkenning te krijgen voor hun gevoerd beleid willen ze in Nederland niets liever dan de logo's eraf halen. Relena Nou Relena (M/V?), ik vind het voor-op een Sportage nogal wat groot. Als ik ooit de spullen binnen krijg gaat het er bij mij zo uit zien: http://www.kiaclub.nl/sportage/1592-tunen-sportage-body-chrome-2.html#post12781 En da's toch iets minder suf.. ben toch geen petjes figuur maar net 50 grtz Frank Quote
Relena Posted June 29, 2009 Posted June 29, 2009 Nou Relena (M/V?), ik vind het voor-op een Sportage nogal wat groot.Als ik ooit de spullen binnen krijg gaat het er bij mij zo uit zien: http://www.kiaclub.nl/sportage/1592-tunen-sportage-body-chrome-2.html#post12781 En da's toch iets minder suf.. ben toch geen petjes figuur maar net 50 grtz Frank Frank het blijft een kwestie van smaak. Moet er nog aan wennen dat dit gedaan wordt om de wagen een andere look te geven. Maar wie weet in de toekomst doe ik het misschien ook. Relena Quote
bigwade Posted June 29, 2009 Posted June 29, 2009 HaHa, Relena, Die hele Soul is een pimp-bak van jewelste.. Doet Kia juist vrolijk aan mee, Fun dus ! Quote
Relena Posted June 29, 2009 Posted June 29, 2009 HaHa, Relena,Die hele Soul is een pimp-bak van jewelste.. Doet Kia juist vrolijk aan mee, Fun dus ! Frank geef je graag gelijk zo gezien zoals jij het zegd. Je moet alleen weten dat wij onze kia soul nog niet hebben gekergen. En ik op dit forum ben gekomen zonder kia achtergrond. Heb me pas met kia bezig gehouden sinds wij als een blok voor dit model zijn gevallen. Deze soul is de rede waarom ik de moeite heb gedaan om me te verdiepen in kia. Door dit verdiepen hoop ik in de toekomst net zoals andere forum gebruikers een goeie bijdrage te leveren in de problematieken van de leden en mezelf. Groetjes, Relena Quote
Relena Posted June 29, 2009 Posted June 29, 2009 ) Eerlijk is eerlijk ziet er geweldig vet uit. Ben overtuigd. Groetjes, Relena Quote
kiakeproceedke Posted July 17, 2009 Posted July 17, 2009 Mijn grill is geleverd en geplaatst. Dit is het resultaat : Vindt het niet misstaan enkel jammer dat het onderaan in het gat,in het midden omhoog staat de polyester maar daar is weinig aan te doen dus . Quote
Alex VB Posted July 17, 2009 Posted July 17, 2009 Geert, Ondanks het "klein" probleempje vind ik deze grill niet missstaan. Heb je misschien ook veen foto van je hele front? Dan kunnen we kijken hoe het in zijn geheel staat? Quote
kiakeproceedke Posted July 17, 2009 Posted July 17, 2009 Geert,Ondanks het "klein" probleempje vind ik deze grill niet missstaan. Heb je misschien ook veen foto van je hele front? Dan kunnen we kijken hoe het in zijn geheel staat? U vraagt wij draaien : Quote
Alex VB Posted July 17, 2009 Posted July 17, 2009 Ziet er inderdaad goed uit.. Mijn bestelde nieuwe front bij HT in Duitsland kan niet geleverd worden voor de cee'd SW sport uitvoering. Dus eventjes kijken naar een alternatief. Zolang het geen autostyle onderdelen zijn vind ik het prima. Quote
Relena Posted July 17, 2009 Posted July 17, 2009 Past perfect bij de wagen. En dat weet je pas als je het uitgeprobeerd hebt (daarvoor heeft men mannen als jouw nodig). In dit geval geeft het de wagen een zakelijke look van voren. Maar ja, zo zie ik dat of ziet iemand het anders. Is leuk om te lezen hoe andere dit front vinden. Groetjes, Relena Quote
kiakeproceedke Posted July 17, 2009 Posted July 17, 2009 Ziet er inderdaad goed uit..Mijn bestelde nieuwe front bij HT in Duitsland kan niet geleverd worden voor de cee'd SW sport uitvoering. Dus eventjes kijken naar een alternatief. Zolang het geen autostyle onderdelen zijn vind ik het prima. En waarom geen autostyle onderdelen ?Dit is anders wel een autstyle grill en ik heb al een vermoeden waarom je daar geen onderdelen van wilt! Want zoals de grill er bijstaat ben ik eigenlijk niet echt happy met het omhoog plooiend stuk polyester.Ok,in de carrosserie konden ze hier iets aan gedaan hebben wat een extra kost met zich zou hebben meegebracht . De fronten evrschillend inderdaad van cee'd tot cee'd heb ik al vernomen dus ja... Ik vindt hem alleziens stoerde oogen en zeker nu alles van Kia,van men wagen weg is,want ik kots ervan . Quote
bigwade Posted July 17, 2009 Posted July 17, 2009 Ziet er prima uit toch ? Is die hobbel niet met kit/duck-tape oid onder het ding weg te werken ? Heb vandaag mijn sportage ontlogoot (mooi scrabblewoord) http://www.kiaclub.nl/sportage/1592-tunen-sportage-body-chrome-2.html#post13687 grtz Frank Quote
kiakeproceedke Posted July 18, 2009 Posted July 18, 2009 Ik ga er niet teveel meer aan liggen kloten hoor,aan die grill. Ik ga ermee leren leven ofwel terug eraf en verkopen de grill.Ik weet het nog niet. Quote
Recommended Posts