Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

embleemloze gril voor cee'd?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Alex: Ook van mij de vraag: Waarom geen Autostyle materialen?

@ Relena: Er zijn tal van redenen waarom men de logo's en opschriften van auto's verwijdert.

Voor mij is die reden namelijk weer anders dan wat ik hier tot nu toe gelezen heb...

Sinds ik alleen nog een logo op de Grille heb, heb ik al meermalen het compliment gehad dat het een hele mooie auto is, met daar achteraan de vraag welk merk en type het is.

Op het moment dat ik dat dan vertel, zijn mensen stomverbaasd en zeggen ze zelf ook dat ze de indruk hadden dat Kia's suffe saaie auto's zijn..

D

Geplaatst (aangepast)

Het gaat hem niet om die kier hoor.Je moet de opening is bekijken in het midden van de grill,en dan letten op de onderste polyester.Deze is wat naar boven gestoken :(.

Bij deze: Wie ze wilt kopen,ze staat te koop.

aangepast door kiakeproceedke
Geplaatst

@Peter,

Autostyle-tuningonderdelen vind ik persoonlijk te "gewoontjes". Ik vind deze meer van 1 uit een dozijn. Ik heb liever iets aparters wat je niet alledaags ziet.

Zo zijn er maar van mijn uitvoering in Belgi

Geplaatst
@Peter,

Autostyle-tuningonderdelen vind ik persoonlijk te "gewoontjes".

Een Kia is ook maar iets 'gewoontjes' dus dan heb je de verkeerde wagen gekocht ook :-P!

Tot op de dag van vandaag heb ik nog niemand met dezelfde grill als mij gezien hoor dus...

Geplaatst

Geert,

Dan kijk maar eens goed naar je pro cee'd of naar de uitvoering die ik rij...

Als je deze uitvoeringen gewoontjes vindt, dan weet ik niet wat jij anders vindt.

Maar, gelukkig is het jou mening die ik niet deel en ook niet hoef te delen.

Als jij eens wist hoeveel mensen omkijken naar mijn KIA of mij zelfs vragen of ze eens mogen binnen kijken. Deze zijn niet op 1 hand te tellen. En velen verwachten zoiets niet van een KIA.

Ik ben meer dan trots op mijn "gewoontjes" Kia cee'd SW. Meer dan ik ooit op mijn getunde Golf of BMW 318 Csi ben geweest.

Veel plezier ondanks al je tegenslagen met je pro cee'd.

Geplaatst

Het heeft een tijdje geduurd maar of je het geloven wil of niet kia in het algemeen

heeft zich als merk een plek veroverd in de wereld. En heeft dit sneller en misschien wel beter dan andere merken gedaan. Ze blijven enerveren en dat is te zien.

Beginnen de Europese markt zeer goed te begrijpen en dat alles na slechts 15 jaar.

Voorspel kia een goeie toekomst en verwacht veel van het merk.

Om kia als rommel te zien is niet meer van deze tijd.

Kom heel wat rond op de wereld en kan je zeggen dat kia zeer in trek is bij elke bevolkingsgroep.

Groetjes,

Relena

Geplaatst

ik denk dat een hoop mensen denken dat auto's uit korea slecht zijn.

er wordt door kia toch het 1 en ander aan gedaan om dat uit de wereld te helpen zoals 7 jaar garantie. ik zag een nieuw model welke niet in europa komt waar zelf 10 jaar of 100000 km garantie op zit.

al met al is kia sterk aan het bouwen aan een goede naam, helaas voor z'n fallisement die dat dan weer tegen werkt. maar vooral voor partucileren die een auto aanschaven gaan er toch een hoop voor zekerheid en dan kan die 7 jaar garantie toch een verschil maken.

een tuner maakt liever spullen die veel verkocht worden, dus voor auto's waar er veel van zijn zoals vw,opel en seat's en niet voor kia's waar veel minder van verkocht worden. dus als je je auto wil pimpen kan ik me bedenken dat je dan voor artikelen gaat die niet zo voor de hand liggen en iets aparts zoekt.

gr ronald

Geplaatst
Mijn grill is geleverd en geplaatst.

Dit is het resultaat :

2gt96d5.jpg

Vindt het niet misstaan enkel jammer dat het onderaan in het gat,in het midden omhoog staat de polyester maar daar is weinig aan te doen dus :(.

Vandaag reply gehad via autostyle ivm de gril en diene bult.

Dit is hun reply erop :

U heeft de grill goed gemonteerd.

Wat u misschien kunt doen is de bevestigingspunten aanduwen terwijl u deze aandraait.

Wat betreft die bobbel, dat klopt wel.

Dit is gedaan voor een beetje vorm erin te houden.

Geplaatst
Vandaag reply gehad via autostyle ivm de gril en diene bult.

Dit is hun reply erop :

U heeft de grill goed gemonteerd.

Wat u misschien kunt doen is de bevestigingspunten aanduwen terwijl u deze aandraait.

Wat betreft die bobbel, dat klopt wel.

Dit is gedaan voor een beetje vorm erin te houden.

Tsja het is op deze foto inderdaad wel duidelijk zichtbaar.

En 'de vorm erin houden' lijkt me nou niet echt van toepassing. Dit haalt de vorm er eerder uit lijkt mij...

Maar goed.. een leek zal het waarschijnlijk niet (direct) opvallen, de autoliefhebber zal het eerder zien denk ik.

Groeten,

Peter

Geplaatst

Voor de perfectionist is dit een puntje van kritiek ja... Hoewel ik mijzelf daar toch ook enigsinds toe reken, was het mij niet opgevallen..

Geplaatst
Voor de perfectionist is dit een puntje van kritiek ja... Hoewel ik mijzelf daar toch ook enigsinds toe reken, was het mij niet opgevallen..

Mij in eerste instantie ook niet, tot ik vandaag die laatste foto ervan zag.

Kan mij wel voorstellen dat kiakeproceedke zich hieraan stoort...

Groetjes,

Peter

Geplaatst
Mij in eerste instantie ook niet, tot ik vandaag die laatste foto ervan zag.

Kan mij wel voorstellen dat kiakeproceedke zich hieraan stoort...

Groetjes,

Peter

Vanaf dat de carrosserie terug open gaat,sta ik ermee terug en ga ik de grill wat laten aanpassen.

Nu valt de racegaas dieper in dat gat.Wel ik ga dat gelijk laten komen met de voorkant van de grill en dus die bult oa er laten uithalen.Zal mij denk minder gaan storen en het zal mooier uitkomen dan dat ze nu is.

Ik ga ook niet akkoord met die uitleg dat ik bij autostyle gehad heb,maar kan er helaas weinig aandoen :(.

• 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...