Jump to content

Recommended Posts

Posted

Bete allemaal,

Ik heb al gezocht op het forum, maar omdat er veel nieuw is op het gebied van navigatie maak ik hierbij een nieuwe post.

Ik zoek een navigatie voor mijn Rio 3 super pack. Ik zie complete systemen met panels, losse panels waar je zelf een navigatie in kan zetten, verschillende android versies etc etc. Ook hoor het merk Witson veel voorbij komen.

Ik vind het dus erg lastig.

Ik zoek een navigatie wat eigenlijk makkelijk in te bouwen is liefst met de juiste stekkers zonder teveel poespas.

Ik hoor het graag :-)

Posted

Het simpelste is gewoon een losse tom tom of iets dergelijks
Deze is simpel op tebouwe of te plakken op je foto lijstje
Verder zijn er zo veel mogenlijk heden om in te bouwen ligt er maar net aan hoe diep je portemonnee is

Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk 🤣🤣

Posted

Ik wil graag een systeem ingebouwd hebben, mijn TomTom heb ik pas bij de kringloop gebracht, die wil ik niet meer.

Je ziet tegenwoordig complete systemen met dashboard eraan wat makkelijk lijkt in te bouwen.

Alleen zijn die systemen er met verschillende android versies en verschillende merken. Daar ligt eigenlijk me vraag.

Posted

Hou er rekening mee dat de kaarten van een inbouw systeem vaak minimaal 2 jaar achterlopen.
Dat heeft een TT niet.

Posted

Zo'n witson is mijn inziens zonder al te veel poespas...qua installatie? zo wat ik gezien heb...je moet een gps muisje ergens plaatsen...meer niet. Dan zou ik zelf voor de hoogst mogelijk android versie gaan.

En ik denk dat het chinees spul een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft.

Anders kom je idd bij de kenwoods en pioneer radio's en dat zijn toch wel "duurdere dingen"....(stuurbediening wordt niet vaak ondersteund bij deze, dus even verifiëren!!)

Ik zelf heb bij aanschaf bewust geen navigatie vanuit fabriek gepakt...omdat ik twijfelde aan update frequentie. Kaarten die relatief ver achter lopen. Zou mij niet verbazen dat er nu geen kaarten meer komen van de fabrieksnavigatie.:?

Ik gebruik ook een tomtom op dat fotolijsje/vakje. Niks mis mee. zoveel rij ik ook niet op navigatie. evt kun je hier ook een handige zuignap voor je smartphone plakken en tevens opladen via de handige stopcontacten....toch?

Een tomtom app op je smartphone geeft ook verkeersinformatie wat ik zeer handzaam vind.

Beetje off topic

Ik weet niet wat de stand van zaken is van het dievengilde in kia auto's w.b.t. ingeboude navigaties...

Maar de duurdere fabrieksnavigatie VW groep en BMW zijn best wel gewild.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
Posted
18 minuten geleden, jvanberkel zei:

via ali express, goed spul voor zo'n 300 euro!

ach tis al ruim een jaar geleden probleem is denk ik wel opgelost :clown: