Rox Posted June 1, 2018 Posted June 1, 2018 Is het mogelijk om de bijrijdersstoel, permanent, te verhogen? Als simpele ziel lijkt mij het gebruik van langere bouten/moeren icm een ophoging voldoende of kom je dan ook weer in moeilijkheden met de airbags (zitpositie verandert iets) En als het mogelijk is, aan welke prijs moet ik denken? Quote
bigmac Posted September 3, 2018 Posted September 3, 2018 Mijn vrouw legt er een kussentje op. Dat is ook handig als er eens iemand anders meerijdt, want geen permanente oplossing. Quote
moto Posted July 21, 2019 Posted July 21, 2019 Er is een bedrijf genaamd Bever, met o.a. een filiaal in Assen, waar je de bijrijdersstoel kunt laten verhogen. Ik heb het overwogen, maar het is een kussentje geworden. E.e.a. moest 350 euro kosten. Quote
xtra40 Posted July 21, 2019 Posted July 21, 2019 heb ik net op het werk ook moeten doen hebben gewoon 4 aluminium blokken met langere bouten onder de stoel gemaakt wert perfect Quote
Recommended Posts