m van der pot Posted June 27, 2018 Posted June 27, 2018 Ik heb sinds een paar dagen een Ceed sw uit 2012. De lak is in goede staat echter achterop bij de kofferbak is de lak op de kunststof handgreep (boven nummerbord) dof geworden, waarschijnlijk door veelvuldig gebruik. Ik heb de lak al proberen op te knappen met een beetje commandant maar dit helpt niet.. iemand een idee wat ik hier aan kan doen? Of is er toevallig een mooie, nieuwe greep in bijvoorbeeld chroom te krijgen voor deze auto? Bvd Michiel Quote
Rox Posted June 27, 2018 Posted June 27, 2018 Eerlijk gezegd verheldert de foto niet veel. Volgens mij gaat de ceed open met een, weggewerkte, handgreep die dan in vouw in de lak(boven het kenteken zit?). De exacte uitvoering ervan weet ik niet maar als deze van standaard zwart plastic/kunsstof is kan je kijken of je met een hete fohn de zwart-heid weer omhoog kan krijgen (youtube chrisfix oa) of eventueel met speciale spray voor plastic van bijv Meguiars. Als er toch lak op het handvat zit vermoed ik dat je het het beste een polish kan gebruiken om de auto daarna in de wax te zetten. Quote
Kia-station Posted December 8, 2018 Posted December 8, 2018 Als de lak zelf in takt is, Blanke lak spuitbus? Quote
Recommended Posts