JPMuusers Posted August 8, 2018 Posted August 8, 2018 Hallo. In het begin dat ik de auto net had stond er gewoon DAB+ bij de zenders. Nu alleen nog maar DAB...? Volgens de dealer heeft Kia dat plusje weggehaald....? Maar heb nu veel minder zenders dan in het begin. Weet iemand hier iets over? Quote
m van der pot Posted August 8, 2018 Posted August 8, 2018 (edited) DAB is de voorloper van DAB+, de meeste Nederlandse stations zenden inmiddels in DAB+ uit, als je bijvoorbeeld de publieke zenders ontvangt heb je gewoon DAB+. Hier zie je een overzicht met zenders die in DAB+ uitzenden: https://digitalradio.nl/radiostations/ Edited August 8, 2018 by m van der pot Quote
JPMuusers Posted August 9, 2018 Author Posted August 9, 2018 Ik zal t anders vragen; Staat er bij de zenders DAB+ of alleen DAB...? En als er dan alleen DAB staat hoe weet je dan dat t DAB + is .....? Quote
m van der pot Posted August 9, 2018 Posted August 9, 2018 Volgens mij zenden alle stations in dab+ uit, DAB is inmiddels verouderd. Een DAB ontvanger ontvangt overigens geen Dab+ andersom wel Quote
Recommended Posts