BarneyRubble Geplaatst 6 September, 2018 Topic Starter Geplaatst 6 September, 2018 59 minuten geleden, Derrek zei: 6 jaar Kia Rio gereden met keyless entry en nog nooit gestolen! Laten we eerlijk zijn, heb zelf 1.5 jaar rio gereden maar dan praten we wel over een iets ander categorie Quote
HenkM Geplaatst 6 September, 2018 Geplaatst 6 September, 2018 (aangepast) 2 uren geleden, Derrek zei: 6 jaar Kia Rio gereden met keyless entry en nog nooit gestolen! Hier nooit keyless entry gehad, nooit een auto gepikt . Ik denk dat mijn auto's het pikken niet waard waren. Alle gekheid op een stokje: als ze hem (echt) willen pikken istie weg. Wat voor systeem of beveiliging we ook toepassen. Voor de "boef" is het een kwestie van moeite versus opbrengst. Voor de eigenaar: Shit, sjeisse, damned (engels, duits, engels). In goed Nederlands: k*t, kl*te enz.... Ik ben het echter zeker eens met eerder schrijvers dat de "leverancier" het mogelijk moet maken om (een deel van de) functies uit te kunnen schakelen als de gebruiker dit zou willen. E.e.a lijkt mij niet meer dan software aanpassen (en als hardware gewijzigd moet worden: "so be it"). 6 September, 2018 aangepast door HenkM Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.