Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Geplaatst

Zijn er andere functies die ook niet meer werken?
Binnenlichtje bijvoorbeeld?

Werkt de radio niet meer als je het contact aan zet?
Kun je met een druk op de linker knop nog wel inschakelen?
Is de klok wel zichtbaar bij contact aan?
Heb je iets aan je auto gedaan voordat dit niet meer werkte?
Lichten de knoppen nog op als je je licht aan zet?

Met zo'n summier bericht kunnen we je natuurlijk niet echt helpen...

Geplaatst

andere functies r werken niet.

de klok is niet  meer zichtbaar, Scherm is ook niet zichtbaar 

Ik heb niets gedaan met de auto

als je je licht aan zet en het is donker is zie ik Lichten de knoppen maar dag zie ik niks gewoon

Geplaatst

Ja maar ik kan het niet zien welke zekering van radio logo kan ik niet vinden

Geplaatst

Dat staat toch aan de binnenzijde van je zekeringklepje!?

Uit mijn hoofd is het een zekering ongeveer in het midden, in een speciale houder, die kan worden uitgetrokken tijdens transport, ik meen een gele...

Geplaatst

Even de accu loskoppelen, dan word de boel gereset! 5  tot 10 minuten dan de + en - weer vastklemmen en hij doet het waarschijnlijk weer! Ik weet dat , omdat ik hetzelfde euvel had , en toen toevallig mijn accu moest laten vervangen, en daarna als een wonder mijn radio-display het weer deed!  Het was wel een Rio3 maar dat maakt waarschijnlijk niet uit!

-

Geplaatst

Ja ik heb gevonden maar is heel klein en ik kon geen reserve vinden , dus morgen ga ik langs dealer en kopen,  bij de grage ze hebben alleen groot, auto materiaal misschien, weet jullie ook van Aux - en USB  want die doet ook niet misschien is ook zekering kapot

Geplaatst

AUX en USB lopen via de radio; als die het niet doet zullen deze ook niet werken; deze gaan niet "rechtstreeks" naar de speakers.

Als je "gewone" kleine steekzekeringen hebt kun je die ook gebruiken. Eventueel verwissel je de zekering van de deursloten met deze als een "gewone" niet in de klem past.

Maar ik zou me wel afvragen WAAROM deze zekering stuk is; 20A gaat niet zomaar even stuk!

Geplaatst

gisteren heb ik juiste zekering van Kia dealer gehaald, heb die meteen vervangen maar hij blijft maar uit , heb de Accu ook een kant los gemaakt, maar alles is nog steeds het zelfde. zoals u kunt zien de foto die ik net gemaakt branden de knopen alleen hij gaat niet aan. ik weet verder ook niet wat ik moet doen. Ik wil in zomer Android radio kopen maar tot die tijd weet ik niet wat ik moet gebruiken.

kanaa.jpg

Geplaatst

Was de zekering daadwerkelijk stuk?

Is 'ie nu niet weer stuk?

Want zoals ik eerder al schreef; als je de oorzaak niet opspoort blijf je anders zekeringen opblazen...

Dat de knoppen oplichten heeft niks met de voeding te maken; de verlichting krijgt stroom van de verlichting van de auto, dus een andere zekering.

Geplaatst

Waarschijnlijk is het niet kapot. Want hij ziet nog nieuw uit en is van de dealer. Ik weet ook niet meet wat kan de oorzaak zijn. 

Geplaatst

Een zekering kan er heel uit zien, maar toch stuk zijn, dus daar kun je niet op varen.

Zelf zou ik de zekering doormeten en/of de voedingsspanningen op de radioplug. Maar ik realiseer me dat niet iedereen daar de kennis en materialen voor heeft.

Ik vraag me met name nog steeds af wat er gebeurd of gedaan is waardoor de radio het ineens niet meer doet...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...