Arjan van den Heuvel Geplaatst 9 December, 2018 Geplaatst 9 December, 2018 Goedemiddag allen, Welke handeling moet ik doen om te zien in welke versnelling de Niro rijd? Geeft nu alleen de D aan! Groet, Arjo Quote
Specialmade Geplaatst 9 December, 2018 Geplaatst 9 December, 2018 1 uur geleden, Arjan van den Heuvel zei: Goedemiddag allen, Welke handeling moet ik doen om te zien in welke versnelling de Niro rijd? Geeft nu alleen de D aan! Groet, Arjo In de (eco) D-stand is dat niet te zien. As je de versnellingspook nar je toetrekt (links) dan kom je in de Sport-stand. Door nu de versnellingspook naar voren of naar achter te bewegen zie je wel in welke versnelling je rijdt. Quote
Arjan van den Heuvel Geplaatst 9 December, 2018 Topic Starter Geplaatst 9 December, 2018 Oké, Thx Specialmade. Quote
Kia de Niro Geplaatst 9 December, 2018 Geplaatst 9 December, 2018 2 uren geleden, Arjan van den Heuvel zei: Oké, Thx Specialmade. Het is inderdaad jammer dat de versnelling alleen in de sportstand wordt weergegeven, dat is met de automaat met dubbele koppeling bij Renault helaas ook zo, maar de DSG automaten van het VAG concern geven dit ook in de D(rive) stand aan, misschien ook iets voor KIA om dit toe te voegen! Quote
Arjan van den Heuvel Geplaatst 10 December, 2018 Topic Starter Geplaatst 10 December, 2018 Dat is idd zo, wij hadden hiervoor een Seat Ibiza met DSG. Werd mooi aangegeven, helaas wel een nieuwe bak rond de 60.000 km. Quote
Murcielaygo Geplaatst 10 December, 2018 Geplaatst 10 December, 2018 Als niet-automaatrijder; waarom zou je de versnelling moeten zien? De auto doet alles zelf voor je... Quote
Arjan van den Heuvel Geplaatst 10 December, 2018 Topic Starter Geplaatst 10 December, 2018 Dat is idd waar, maar ik was het gewend van mijn Seat. Maar ik mis het niet hoor. Spoiler Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.