Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Ik ben wel nieuwsgierig hoe het nou precies werkt op het circuit.

Diverse wilde verhalen gehoord, van "afstand tekenen ivm ongevallen" tot noem maar op.

Zou je eens toe kunnen lichten hoe het in zijn werk gaat als je wilt rijden op het circuit? En wat de kosten zijn? Waar je eventueel aan moet voldoen?

• 2 weeks later...
Posted

Wordt vooral niet overmoedig als je over de Nurburgring scheurt. De meest bochten kan je niet overzien, dus dat is blind insturen.

Heb zelf een tijd 40 km van de Ring gewoont en ben toen bijna elke week naar toe gereden voor een paar rondjes, wel op een motor. Dikke lol, maar ondanks dat er toch naar schatting zo'n 100 rondjes heb gereden, ken ik het circuit nog steeds niet en heb ook enkele keren zwaar in de ankers moeten grijpen, omdat ik anders de bocht niet had gehaald (gelukkig zonder schade).

Prijzig is het wel, de laatse keer betaalde ik dacht ik 16 euro voor een rondje op de motor. Maar je kan ook een flat-rate kopen en dan onbeperkt scheuren.

Posted

Denk dat ik het toch maar uit mijn hoofd zet, is mijn vrouw ook gelukkig.

Relena

• 2 weeks later...
Posted

het kost nu 22 euro per ronde maar 75 euro voor 4 dus cva vind ik het is een tolweg in enkele richting dus je verzekering telt wel degelijk dus geen zever van eigen risico of afstand van verhaal het is fun en je leert je auto goed kennen het kan er best druk zijn maar er zijn ook rustige dagen dat er je maar af en toe eens een m3 voorbij steekt.

Het is grote fun om de enige kia te zijn tussen al die dikke bakken en ik doe een toertje toch op 11 minuten met maar een 1.4

Als ik nog eens ga laat ik iets achter op het forum voor de geintereseerden onder jullie kijken kan ook e

Posted

laat maar wat horen.. Ik ga dan wel mee.. Kijken hoe mijn 1.6 Crdi het doet op het circuit.

Zelf ben ik bezig om te kijken of we een dagje Spa-francorchamps kunnen doen..

Tot nu toe zijn de kosten Euro 137.50 per auto bij 40 deelnemers.