Jump to content
  • Sign Up
JoepH

Auto radio alternatief pro c'eed 2008

Recommended Posts

Hallo allemaal!

Vanaf morgen ga ik rijden in mn "nieuwe" 2ehands c'eed. Hele stap vooruit vanaf mn citroen c3.

Nu is deze auto voorzien van de basis standaard autoradio. Deze zou ik graag willen vervangen voor een andere 2din radio..maar ik zie door de bomen even het bos niet.

Om lekstroom problemen te voorkomen en wel functioneel gebruik te behouden van de toetsen op het stuur ben ik dus op zoek naar een radio die compatible is met de c'eed.

Webshops / Google kom ik er een drietal tegen. Alle drie vrij prijzig , incl dvd functie en navigatie. Opties die ik niet nodig heb/acht.

Nu hoop ik dat er andere rijders zijn die de radio ook hebben vervangen en me allicht in de goede richting kunnen sturen.

-usb geschikt

-bluetooth 

-handsfree functie telefoon 

Optioneel de mogelijkheid om een achteruit rij camera aan te sluiten.

Wie kan mij de juiste richting insturen ?

Vriendelijk bedankt,

Joep Hoffman

Beste Joep, 

Ben tegen het zelfde probleem aangelopen. Via Aliexpress wacht ik op mijn twee din auto radio. Voordat ik mijn zoektocht begon. Kocht ik eerst 1din inbouwframe (staat nu op markplaats) om mijn oude radio erin te stoppen. ik stoorde mij eraan dat ik die interface kabelboom niet gekocht had om de stuurbediening niet te kunnen gebruiken.  Omdat ik een android systeem wil. Is het diep in de buidel tasten.

Let op de 2din radio's sluiten niet altijd aan op de inbouwframes die te koop zijn.