Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo mede Kia-rijders,

Ik had hier al eerder ge-post, echter nu pas tijd om wat te schrijven hier.
Sinds een maand of 2 ben ik een gelukkige Niro Hybride rijder, afgelopen zondag even naar Corolla uitnodiging geweest en dit bezoek bevestigde des te meer dat ik met de Niro de beste keus heb gemaakt.
De Corolla heeft nl geen CarPlay terwijl ze dit eerst wel hadden aangekondigd, de verkoper mailde mij terug dat wellicht in een volgende update misschien CarPlay voorhanden zal zijn. echter wisten ze dat niet zeker. Verder qua zitting voor de rijder is de Niro vel breder en comfortabeler.

Helaas heb ik bij vorige wasbeurt ivm veel vogelpoep nadat deze verwijderd was wat krasjes geconstateerd nadat ik deze had gepoetst. Gisteren setje lak gehaald bij de dealer en ga deze dan binnenkort lakken.

Geplaatst
.
Helaas heb ik bij vorige wasbeurt ivm veel vogelpoep nadat deze verwijderd was wat krasjes geconstateerd nadat ik deze had gepoetst. Gisteren setje lak gehaald bij de dealer en ga deze dan binnenkort lakken.

Even een tip: ga dit niet te lijf met een lakstift. Daar wordt het verre van mooier van. Probeer het te polijsten, want dit zijn oppervlakkige krasjes in je blanke laklaag.
  • 3 weken later...
Geplaatst

Hi Starry,

Toevallig heeft een vriend van mij die aan detailing doet de hele auto onder handen genomen en zijn de genoemde krassen vrijwel niet meer zichtbaar en ziet de auto er nog mooier uit dan toen ik hem ophaalde 2 maanden geleden!  nieuwe hobby nu ;-)

ik zal keertje de foto's uploaden hier

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...