Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo, 

Sinds vandaag trotse eigenaar van een kia carens 2014 premium pack. Over 2 weken gaan wij op vakantie en met 2 kleine kids nemen we nogal wat spulletjes mee, in het kofferbak en dakkoffer. Nu is het kofferbak aan de kleinere kant. Weet iemand hoe ik de kofferbak stoelen kan verwijderen tijdelijk? Bedankt alvast. Groetjes

• 5 weken later...
Geplaatst

Ik heb sinds een paar dagen ook Carens, met de 2 extra zitjes.,

Ik zag in eerdere reviews dat de versies zonder laatste stoelrij de bodemplaat op hetzelfde niveau hebben liggen, maar dan met een boel extra opbergvakken eronder. De kofferruimte lijkt me zonder deze optie dus even groot. Ik kan me derhalve dus voorstellen dat het verwijderen van deze stoelen niet 'zomaar' kan.

Vind ik zelf ook jammer, maar hiervoor heb ik jaren gereden in een Swift met 213 liter kofferruimte. Beperkte ruimte maakt een mens creatief ;-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...