Ga naar inhoud

Proceed gtplusline dct7 diesel


pdakkerman

Aanbevolen Berichten

  • 2 maanden later...
Ik heb inmiddels contact gehad met de leverancier (Giva Wheels) en zij gaan mij spacers toesturen en  dat is voor mij een nette oplossing. Spacers van 3mm zou  geen probleem opleveren.
De tip die ik kan meegeven is goed te kijken en navraag doen voor de velgen. mijn kia heeft standaard 18" en gister heb ik ook op andere sites gekeken met een configurator en daar kon ik met de specs van mijn auto alleen 18" of groter kiezen.
Zelf denk ik dat je met  17" een ET van 48 of lager goed uit de voeten kan. enige nadeel is dat de velg iets meer naar buiten valt, dus de zijkant wordt sneller vies.
de originele 18"velg is vrij  'plat' / rechthoekig aan de binnenkant waardoor een ET van 55 dus wel past en 50 niet!!
 
TPMS sensoren heb ik ook aangeschaft die moeten nog via Kia gepaired worden met mijn auto.
 
Paste de velg zowel voor als achter niet of enkel vooraan?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 maanden later...

Bandenwissel even uitgesteld.

 

Mss vindt er omwissel van auto's plaats. Mijn diesel maakt momenteel niet zo veel km'ers meer en een nieuwe collega waarschijnlijk wel.

Mijn Proceed schuift door en dan kan ik een nieuwe MY21 uitkiezen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...

***Update***

 

Wel wat laat maar toch. (ik zag dat ik dat hier nog niet had gedaan)

 

31 december jl de Proceed overgedragen aan mijn collega. Die maakt meer km'ers dan ik, ik week veel thuis en zal dat na Corona ws deels blijven doen  plus gezien het aanbod aan diesels bij Kia was dit een logische stap.

En ik mag een nieuwe Kia Proceed (MY21) uitkiezen. Dat is inmiddels gedaan.

Het is een Proceed GT plusline in Dark Penta Metal geworden.  1.5 T-GDI automaat.

Levertijd nog niet bekend, hopelijk april.

 

 

Voor nu rijd ik tijdelijk in een Carens. Het is even wat anders, weer schakelen, geen stoel  en stuurverwarming. Maar er staat iets moois in het vooruitzicht.

 

Gezien de weersvoorspelling dit weekend en komende heb ik besloten om de winterbanden op de carens te zetten.

Al is het voor 2 weken. Voel ik me een stuk prettiger bij + komende week 2x naar kantoor.

 

 

 

 

 

inCollage_20210205_152645396.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...