R.J. Geplaatst 26 Juli, 2019 Geplaatst 26 Juli, 2019 Ik rij erg veel op de cruise control. De A van de CC kan daarbij lastig zijn als het druk is. Steeds remmen e.d. Nu is mijn vraag of je de A ook uit kunt zetten. Ik weet dat je de afstand tot je voorganger kan instellen, maar soms zet ik de A liever helemaal uit. kan het nergens vinden. Quote
tijdjes123 Geplaatst 26 Juli, 2019 Geplaatst 26 Juli, 2019 volgens mij het knoppe van de adaptive cruise control lang indrukken. Hierna kan je kiezen tussen acc en cc Quote
LC88 Geplaatst 26 Juli, 2019 Geplaatst 26 Juli, 2019 Knopje van de afstand lang ingedrukt houden Quote
R.J. Geplaatst 26 Juli, 2019 Topic Starter Geplaatst 26 Juli, 2019 Idd knopje van de afstand lang indrukken. Bedankt. Quote
Gast Geplaatst 9 Augustus, 2019 Geplaatst 9 Augustus, 2019 Het is alleen jammer dat de "A" standaard aan staat. Dus bij elke rit moet je weer opnieuw kiezen voor geen "A". Of weet iemand hoe je dit default kan zetten? Groet, Peter Quote
JeroenV Geplaatst 10 Augustus, 2019 Geplaatst 10 Augustus, 2019 Helaas, kan niet default uitgezet worden Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.