vrolijkeman Geplaatst 11 Augustus, 2019 Geplaatst 11 Augustus, 2019 Beste Clubleden, ik heb onlangs bij onze Alie een nw mulitimedia autoradio besteld en tevens ook speakers en achteruitrijcamera, ben alleen niet zo technisch om dit zelf allemaal in te bouwen en aan te sluiten. mijn vraag is wie kan en wil dit voor mij doen, of weet waar ik dit kan laten doen, hoor het graag Quote
Murcielaygo Geplaatst 11 Augustus, 2019 Geplaatst 11 Augustus, 2019 Hey Vrolijkeman,Geef even aan waar je je in het land bevindt, wel zo handig. Quote
vrolijkeman Geplaatst 11 Augustus, 2019 Topic Starter Geplaatst 11 Augustus, 2019 oh sorry, woon zelf in den haag. Quote
Specialmade Geplaatst 12 Augustus, 2019 Geplaatst 12 Augustus, 2019 15 uur geleden, Murcielaygo zei: Hey Vrolijkeman, Geef even aan waar je je in het land bevindt, wel zo handig. Staat ook in zijn avatar. Quote
Murcielaygo Geplaatst 12 Augustus, 2019 Geplaatst 12 Augustus, 2019 Staat ook in zijn avatar. Die in Tapatalk niet te zien is EN extra handelingen benodigt... 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.