Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo Forum leden,

Ik ben Wil van Riel en ben vanaf 13-09-2019 in bezit van een nieuwe Kia Picanto DynamicPlusLine.

Nu heb ik een vraag weet er soms iemand welk formaat en bestandstype het Cd Covertje of Cd Hoesje moet zijn om zichtbaar te zijn op het scherm.

Dit vraag ik omdat ik nu een stick heb met cd`s en niet alle covers & hoesjes zijn zichtbaar op het scherm.

Ik dacht 500X500 Pixels en JPG maar dat werkt niet voor allemaal, wat zie ik nu over het hoofd.

Geplaatst

Die covers moet je dan in het mp3 bestand opnemen.
Hier zijn wel gratis programma's voor te vinden.

Verstuurd vanaf mijn FIG-LX1 met Tapatalk

Geplaatst

O dan had ik de mazzel dat het programma misschien automatisch er een juist bestand van maakte.
Heb dacht ik gewoon jpg file's van het internet er aan geplakt.
Ik zou eens kijken of ik terug kan vinden wat het is.

Verstuurd vanaf mijn FIG-LX1 met Tapatalk

Geplaatst

Beste @Willy Billy,
na de eerste paar dagen van onze aanwinst, ben ik ook hiermee gaan stoeien. Het programma wat je hiervoor het beste kan gebruiken heet "AudioShell".
Via de Windows verkenner heeft deze dan als aanvulling op de context menu (het aparte blokje welke getoond wordt zodra je met de rechtermuisknop op eeb stand klikt).
Het is nu al een beetje laat, maar als ik je op de juiste weg ( leuke woordspeling op dit forum ) heb geholpen dan hoor ik dat wel en geef ik verdere info over het gebruik van "AudioShell".
Alvast even kijken..... de link.
AudioShell 2.3.6

Geplaatst

Hallo Michel, 

Bedankt voor het meedenken aan een oplossing. Ik ga er morgen mee aan de gang want ik heb al zoveel programmas geprobeerd maar niks werkt goed. Terwijl het wel werkte bij andere merken auto's en dat begrijp ik dus niet. De eene ziet hij wel en de andere niet ook al zijn de covers er wel degelijk ingebakken. Dus morgen probeer ik het en laat ik het ook weten aan U.

Gr Wil.

Geplaatst (aangepast)

Hallo Michel,

Je bent een topper het werkt met Audioshell236 perfect.

Kan ook lekker Multi files editor gebruiken voor heel de map gelijk te doen.

En nu wel alles zichtbaar in beeld ( raar maar waar )

Ik begrijp echt niet waarom andere programma's het niet doen voor deze auto.

Maar het is gelukkig opgelost, en het zit erop dus moet ook werken :dup:

Nogmaals bedankt en het nut van het forum is ook al weer bewezen.

Zie bijlages.

Gr Wil.

20190917_110414.jpg

20190917_104540.jpg

20190917_113503.jpg

aangepast door Willy Billy
  • Like 1
Geplaatst

Beste @Willy Billy, helemaal top dat het gelukt is en dat inderdaad de kracht van het forum zich weer heeft bewezen. Veel luister en kjjkplezier tijdens de veilige kilometers.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...