Jump to content
.nl

Speaker cover dashboard verwendere Picanto 2014

Recommended Posts

Hallo. Even even vraagje hoop dat Ik het op de juiste manier uit breng.

ik heb mijn oude Picanto 2006 omgeruild voor een uit 2014. Een beste verbetering Maarheeze geluid is superrr slecht. Dat had ik al op het forum vernomen. Maar nu heb ik me nieuwe speakers gehaald alleen heb ik geen idee hoe ik de cover los krijg op het dashboard. Ik heb op YouTube wel een filmpje gezien iemand die er een bankpasje tussen zet en omhoog ligt. Alleen lukt dit bij mij voor geen meter.

iemand een goede tip voor me alvast bedankt.

Toch werkt dat wel op die manier neem anders even een bot broodmes en wip hem hier mee omhoog

kan best wel een vast zitten

soms als het echt niet wil haal ik de A-stijl bekleding weg dan heb je meer  ruimte 

Inderdaad voorzichtig meteen bot (maar dun)mesje gaan zitten pielen.....bankpasje is net iets te dik....

Top ..

het is gelukt. Ik hen er gelijk achterbak maar nieuwe ingeschroefd .

radio blijft echt wel een mager geluid geven. Zit er nog aan te denken deze te vervangen alleen dan komt het frontje niet meer mooi uit. Tenzij ik ook deze ga vervangen

Op 2-11-2019 om 10:15, .nl zei:

Top ..

het is gelukt. Ik hen er gelijk achterbak maar nieuwe ingeschroefd .

radio blijft echt wel een mager geluid geven. Zit er nog aan te denken deze te vervangen alleen dan komt het frontje niet meer mooi uit. Tenzij ik ook deze ga vervangen

Standaard radio is ruk......ik heb er een 2din ingezet en via marktplaats voor 2 tientjes een 2din frame bij gekocht. Ziet er perfect uit en geluid is echt vele malen beter. Heb ook alle speakers vervangen......

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Flying_Dutchman
      Hoi,
      Ik ben net de trotse eigenaar van een nieuwe PHEV 2020. Nu wil ik wat inbouwen en daarvoor moet ik onder/in het dashboard zijn.
      Is er ergens documentatie die duidelijk laat zien hoe het dashboard open kan, hoe je bijvoorbeeld achter de displays kan komen?
      Dank je wel.
    • By The Dude
      zie titel. Bij terugkomst van vakantie stond 1 van de 3 groene indicatie lampjes op het dashboard te knipperen. De auto achtergelaten met ruim een half volle accu. 2,5 week onaangeroerd laten staan. Met bange vrezen auto aangezet in verwachting dat accu bijna leeg zou zijn maar range stond gewoon nog op 245km. Geen foutmelding op dashboard. Even een rondje door de straat gedaan wat prima was.
      Waarom ging dit lampje aan? Is toch alleen bedoeld en in functie om tijdens het opladen de status weer te geven?
    • By Marjan
      In mijn Picanto 2 (sept 2013) blijkt de 12V-aansluiting het niet te doen. Eerder nooit nodig gehad maar we willen er binnenkort een koelbox op aansluiten. Deze koelbox doet het prima in andere auto, dus ligt niet aan koelbox. Ik wilde de zekering checken maar op schema in zekeringenkastje twijfel ik welke zekering het is. Power outlet? Sigaret? Andere? Enkele zekeringen verwisseld met nieuwe zekering, maar probleem blijft. Iemand een idee?
    • By Kenzo Teiwes
      Beste Kiaclub Nederland leden,
      Binnenkort ontvang ik van de dealer mijn eerste auto, de Kia Picanto Businessline uit 12-2014.
      In dit model zit de Pioneer navigatie met type; avic-f920bt. Omdat dit al een redelijk verouderd systeem is en ik deze niet kan koppelen aan mijn iPhone zou ik graag een ander multimedia systeem willen inbouwen. Zelf heb ik even gekeken en lijkt mij het type sph-da230dab wel wat. 
      In deze Kia Picanto zit ook gehele stuurbediening inbegrepen, welke ik graag weer zou koppelen aan dit multimediasysteem. Omdat ik totaal nieuw ben, en niet veel verstand van dergelijke systemen heb vroeg ik mij het volgende af;
      1. Wat is het oude systeem dat er nu in zit nog waard, en kan ik dat eventueel ergens makkelijk verkopen?
      2. Denken jullie dat dit nieuwe systeem SPH-DA230DAB kan corresponderen met de stuurbediening* in deze auto? 
      3. Kennen jullie een garage die dit in de (regio Amsterdam) kan inbouwen, en aan welk bedrag (exclusief systeem) moet ik dan aan denken?
      Alvast hartelijk dank!

* Foto stuurbediening

• Create New...