.nl Geplaatst 26 Oktober, 2019 Geplaatst 26 Oktober, 2019 Hallo. Even even vraagje hoop dat Ik het op de juiste manier uit breng. ik heb mijn oude Picanto 2006 omgeruild voor een uit 2014. Een beste verbetering Maarheeze geluid is superrr slecht. Dat had ik al op het forum vernomen. Maar nu heb ik me nieuwe speakers gehaald alleen heb ik geen idee hoe ik de cover los krijg op het dashboard. Ik heb op YouTube wel een filmpje gezien iemand die er een bankpasje tussen zet en omhoog ligt. Alleen lukt dit bij mij voor geen meter. iemand een goede tip voor me alvast bedankt. Quote
xtra40 Geplaatst 26 Oktober, 2019 Geplaatst 26 Oktober, 2019 Toch werkt dat wel op die manier neem anders even een bot broodmes en wip hem hier mee omhoog kan best wel een vast zitten soms als het echt niet wil haal ik de A-stijl bekleding weg dan heb je meer ruimte Quote
Machlo Geplaatst 26 Oktober, 2019 Geplaatst 26 Oktober, 2019 Inderdaad voorzichtig meteen bot (maar dun)mesje gaan zitten pielen.....bankpasje is net iets te dik.... Quote
.nl Geplaatst 2 November, 2019 Topic Starter Geplaatst 2 November, 2019 Top .. het is gelukt. Ik hen er gelijk achterbak maar nieuwe ingeschroefd . radio blijft echt wel een mager geluid geven. Zit er nog aan te denken deze te vervangen alleen dan komt het frontje niet meer mooi uit. Tenzij ik ook deze ga vervangen Quote
Machlo Geplaatst 9 November, 2019 Geplaatst 9 November, 2019 Op 2-11-2019 om 10:15, .nl zei: Top .. het is gelukt. Ik hen er gelijk achterbak maar nieuwe ingeschroefd . radio blijft echt wel een mager geluid geven. Zit er nog aan te denken deze te vervangen alleen dan komt het frontje niet meer mooi uit. Tenzij ik ook deze ga vervangen Standaard radio is ruk......ik heb er een 2din ingezet en via marktplaats voor 2 tientjes een 2din frame bij gekocht. Ziet er perfect uit en geluid is echt vele malen beter. Heb ook alle speakers vervangen...... Quote
pejeee7 Geplaatst 29 Januari, 2021 Geplaatst 29 Januari, 2021 @Machlo, wat voor speakers heb jij erin gezet? Wat voor audio installatie heb je erin gezet? Wat raad je aan voor een beter geluid? Quote
Machlo Geplaatst 29 Januari, 2021 Geplaatst 29 Januari, 2021 @pejeee7 ......eigenlijk alles is beter Ik heb achter in de hoedeplank 2 Pioneer speakers zitten, geloof 80 Watt RMS. Voorin 2 kleinere Pioneers in dashboard. Eerst had ik een “gewone” 2din autoradio. Deed op zich prima z’n best, met goed geluid. Maar heb nu een vrij onbekend merk 2din Androidradio erin zitten via Bol. Kostte ongeveer 200 euro, niet veel maar de kwaliteit van de knopjes is best droevig. Gelukkig met touchscreen dat verzacht de pijn. Spotify werkt, TomTom doet het prima, Bluetooth verbinding ook goed, maar opstarten, updaten, schakelen tussen apps gaat allemaal niet al te vlot. Iets meer uitgeven aan wat betere specs was een betere keuze.... Deze heb ik https://www.bol.com/nl/p/2-din-android-2-gb-16-gb-gps-navigatie-dab/9200000106259070?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.