Jump to content

Recommended Posts

Ik ben Gerrie, eigenaar van een Kia Ceed sporty wagon 1.4, BJ 2009. Ik heb wat ongemakken geconstateerd en ik hoop via het forum wat antwoorden te vinden. Mijn olie verbruik is meer dan 1 L per 1000 km, mijn benzine motor tikt als een diesel, de stuurbekrachtiging plakt merktbaar in de rechtuit stand, wat vooral voelbaar is op lange rechte stukken. ISG werkt niet. Maar verder ben ik wel tevreden over de auto en de ruimte. Het benzine verbruik ligt ook een stuk hoger als beloofd volgens spec. huidige km stand is 141650.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Gert-Jan073
      Goedendag,
      Ik ben Gert-Jan , ik kom uit 's-Hertogenbosch en rijd sinds 2 weken een kia rio 1.2i fusion uit 2019.
      Een Nederlander met een Belg.

• By Joost81
      Dag allemaal, hier Joost uit Amsterdam. Rijdt nu nog een Mitsubishi ASX uit 2015, maar ben mij aan het oriënteren op een Niro Hybrid!
    • By Rightdevil 1977
      Hallo allemaal,
      Mijn naam is Marco 43 jaar. In 2012 heb ik een Kia Rio gereden tot 2016. Tot eind 2020 heb ik een peugeot 308sw gereden. Sinds 6 januari rijd ik weer een Kia en nu heb ik een Kia Ceed dynamic plusline en ben er superblij mee.

• Create New...