andy89 Geplaatst 18 November, 2019 Geplaatst 18 November, 2019 Hallo, Ik heb een vraag, ik weet niet hoe het onderdeel genoemd wordt en kan dit dus ook niet vinden. WE hebben een Picanto van 2012. Hier hebben we in de kofferbak handgreep de drukknop kapot. Deze zou ik willen vervangen maar ik zou niet weten naar welk onderdeel ik op zoek moet gaan. Wie zou mij hier mee kunnen helpen. met vriendelijke groet, andy houben Quote
Murcielaygo Geplaatst 18 November, 2019 Geplaatst 18 November, 2019 Die is bij mijn 2011/12 ook stuk geweest (het rubbertje).Is onder garantie vervangen.Met een auto uit 2012 is je garantie misschien al verlopen, maar ik zou kijken of er geen coulance mogelijk is; naar de dealer dus!Omdat het een garantie-reparatie was weet ik niet zeker of ik een bon heb. Maar als ik die heb kan ik er helaas nu niet bij; mijn administratie zit nog in een verhuisdoos... Quote
andy89 Geplaatst 18 November, 2019 Topic Starter Geplaatst 18 November, 2019 Hoi Murcielaygo, dit is inderdaad ook exact het geval bij ons, ook het rubbertje is ineens verdwenen. Ga eens proberen of ik de dealer zover krijg. Quote
fonzie Geplaatst 26 November, 2019 Geplaatst 26 November, 2019 Bij mijn Picanto van 2011 was het rubbertje van de achterklep-sluiting ook kapot en versleten. Heb een stukje zwart Duct Tape overheen geplakt. Het slot werkt weer prima. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.