Jump to content

Cee'd SW zonwering

c0de1

Recommended Posts

Hoi,

Wie van jullie mede eigenaren van een Cee'd SW heeft voor de auto zonwering gekocht?

Dan doel ik op de zonneschermen die van KIA zelf komen.

Ik heb zo'n set (8 delen) en op het achteraam zitten twee delen ipv 1 grote, hebben jullie dat ook ? Want 1 van die schermpjes valt er steeds uit zodra ik de achterklep dicht doe :-(

de dealer weet geen oplossing een geeft aan dat dit nooit eerder voor gekomen is

Helaas moet ik je teleurstellen. Ik heb gelukkig privacy-glas en ben daar meer dan tevreden over. Mijn dochter heeft niet meer zoveel last van de zon en ik ook niet meer als de zon in mijn achterruit naar binnen wil komen..

Misschien dat iemand anders je verder kan en wil helpen. Het kan natuurlijk ook gewoon een kwestie zijn van de zuignap vervangen door een ander.. Of hebben deze ondingen geen zuignap?

Helaas moet ik je teleurstellen. Ik heb gelukkig privacy-glas en ben daar meer dan tevreden over. Mijn dochter heeft niet meer zoveel last van de zon en ik ook niet meer als de zon in mijn achterruit naar binnen wil komen..

Misschien dat iemand anders je verder kan en wil helpen. Het kan natuurlijk ook gewoon een kwestie zijn van de zuignap vervangen door een ander.. Of hebben deze ondingen geen zuignap?

Nope geeen zuignap (gelukkig) raam kan gewoon achter open :-)

Het zijn gewoon een paar klemmetjes die het schermpje vast houd, opzich prima dingen, echter alleen de achterste 2 stoort mij...

Het totaal pakket bestaat uit 8 delen :

2x achterportieren (L/R)

4x achterraampjes (L/R)

2x achteruit (waarvan ik het raar vind dat het geen 1 deel is)

Ik heb ze toevallig gisteren om gewisseld (R -- L) het lijkt erop dat het blijft zitten.

Ik juich niet nog te hard...

Even off topic: hoeveel kost zo'n set bij de dealer? Ik heb ze ook al gezien op de site van Autostyle, daar waren ze geloof ik rond de 150 euro

Ik heb ze bij de dealer vandaan, mij koste het 198 Euro (prijzig maar het werkt wel goed)

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...