Randstad Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 De dealer heeft vastgesteld dat de temperatuurmeter zelf defect is. Weet iemand of er een sloperij is waar ik kan informeren naar een nieuwe meter? Mijn Sorento is uit 2005. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brouwer2001 Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 probeer het hier eens: http://www.wilcoautoparts.nl/ of op de onderdelenlijn.nl daar kan je een uitvraag doen of zoeken in inline voorraad. gr ronald Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 autodemontage breda,heeft veel kia en hyundai,succes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Randstad Posted August 16, 2009 Author Share Posted August 16, 2009 Het is inmiddels opgelost. Via Deijne heb ik voor 50 euro een complete tellerset gekregen. Was de volgende dag al binnen. Via de onderdelenzoeker kreeg ik een "aanbieding" van maar liefst 250 euro voor de meter! Dit terwijl het onderdeel nieuw bij Kia 130 euro kost. Het monteren viel reuze mee en was in een uurtje gepiept. Waarom de dealer hier dan 2 uur voor nodig heeft weet ik niet. Bij de dealer zou de gehele vervanging dus 250 euro kosten en nu was ik voor 5 tientjes klaar! Groot voordeel van de Sorento boven mijn vorige (lease)auto's als BMW en Renault is dat ik met een kruiskopschroevendraaier en steeksleutel 10 volgens mij de hele auto uit elkaar kan halen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts