Jump to content

Radio ontvangst

HermanMeijer
 Share

Recommended Posts

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Similar Content

• By FBD
      Hallo kia clubleden. 
      Onze kia cee'd van 2010 voldoet ons prima, alleen sinds kort is de radio ermee opgehouden. 
      Als je de auto op contact zet komt hij in het opstart scherm maar verder dan dat niet. Weten jullie een optie om hem wellicht te resetten? Ik heb de accupolen al los gehad. 
      Bvd, FBD

• By Richarda
      laast vroeg ik hier of mijn  venga uit 2011 antenne gps-ontvanger?
      dat is dus zo waasrom ik dit vraag heeft dit invloet op de ontvangst van de radio?
      laaste tijd heb ik heel slecht ontvangst zender valt weg of stoort heel erg.
      nu zit ik zelf te denken om eerst een nieuwe spriet te kopen maar heeft dat zin??
      en zo ja wat voor spriet moet ik kopen is het speciaal met GPS ontvangst.,
      Of staat dit los van de antenne voet want daar zou de GPS ontvanger inzitten?
    • By Richarda
      goede dag allen 
      ik heb twee vragen 
      1 mijn stuur bladdert af is daar wat aan te doen?
      2 heeft de venga uit 2011 antenne gps-ontvanger?
    • By Machlo
      Hoi,
      klopt het dat er voor een Picanto 2017-2020 nog erg weinig multimediasystemen worden aangeboden in Nederland? Bij Ali zie ik er wel meer voorbij komen, maar hier valt het erg tegen, laat staan A-merken.
      Alternatief is een systeem erin zetten van de sloop. Zijn de oem-Kia picanto JA radio’s (navi, touchscreen, etc) wat geluidskwaliteit betreft te doen?
    • By HenkBhz
      Na 4 jaar een Niro ExecutiveLine Hybride gereden te hebben afgelopen week het nieuwere model gehaald. Het rijdt toch altijd iets anders (lees beter).
      Opvallende zaken vindt ik dat de radio niet direct uitgaat zodra je de deur open doet en de elektrisch bedienbare stoel gaat niet naar achteren, ondanks dat hij goed is ingesteld in het menu. Hebben meer ExecutiveLine bezitters hier “last” van of moet ik even terug naar de dealer?

Groet,
      Henk

• Create New...