Jump to content
Sign in to follow this  
corjan60

Radio display kalibratie

Recommended Posts

Hallo

Weet iemand hoe je het radio/navigatie display moet kalibreren , dit omdat als je b.v op het navigatie display een letter wilt gebruiken er ver boven moet toetsen. Het gaat om een Sportage van 2013 met standaard navigatie vanaf fabriek.

Heb wel een site gevonden die het kunnen maar heb er nog nooit van gehoord https://wdmultimidias.com/  deze kunnen dit via een USB stick doen , iemand hier ervaring mee ?

Groetjes Corjan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Geert86
      Goedenavond,
      Ik rijd sinds een paar weken een Kia Rio uit 2015. Nu valt het mij op dat de radio niet echt hard kan. Is hier wat aan te doen? En er zit volume verschil tussen radio en media afspelen. Radio kan harder dan wanneer ik media afspeel. 
      Iemand hier ervaring mee kan ik hier wat aan doen? 
      Groet,
      Geert
    • By B.O.
      Hoi Kia Rijders, vandaag ook nieuwe updates er op laten zetten. Kia Picanto 2019.
      Nu kan ik bij de navigatie niet meer kiezen tussen dag en nacht kleuren.
      Er komt ( nog  steeds ) geen snelheid in scherm te staan bij navigatie.
      En een ander dingetje bij de radio, het volume kan ik ook nog steeds niet vast instellen dat bij het starten het volume altijd op bv 3 start, ook al zet ik de radio uit op 7. Ik heb nu wel de radio logo`s van de meeste zenders in beeld.
      wie kan mij duidelijk geven.
    • By Eggie91
      Goedemiddag Kia-rijders.

Sinds twee maanden ben ik in het bezit van een nette Rio III uit 2011 met de standaard radio (zie foto). Deze wil ik graag vervangen door een nieuwe 2-din radio. Nu heb ik online gezien dat ik een pasklare 2-din houder kan bestellen. Kan iemand me informeren of het simpelweg 'plug-and-play' is bij het vervangen van de radio? Kan ik dus gewoon de bestaande radio afkoppelen en de bestaande kabels gebruiken voor een nieuwe 2-din radio, of moet er meer gebeuren om het werkend te krijgen? Als vervolg daarop, werkt de stuurbediening voor de audio tevens automatisch bij een nieuwe radio? Ten slotte, wat gebeurt er met de bestaande originele AUX en USB aansluiting die naast de 12v zit? Blijft deze werken of worden deze overbodig?

Met vriendelijke groet en alvast bedankt!

• By chris_gaming1997
      Hallo.
      Ik heb net een kia picanto gekocht en ik wil graag de radio vervangen zodat ik muziek vanaf mijn telefoon kan beluisteren. 
      Ik zat te denken aan eenPioneer MVH-A210BT 
      Of een vergelijkbare radio. Mijn vraag is is dit een kwestie van plug and play of moet ik dan zelf nog kabels gaan veranderen. En heb ik nog speciale kabels nodig om een andere radio aansluiten in de kia

Alvast bedankt 

• By Dragao
      Beste Allen,
      Nu bijna een jaar in bezit van de Niro en ik heb een vaag probleem. 
      zo heel af en toe valt het diaplay uit van de radio. Het touchscreen functioneert nog wel maar je ziet niets meer. 
      Ook wisselen van functie (radio/carplay/achteruitrijcamera of zo ) doet het display niet aan gaan/veranderen. (maar er wordt wel geschakeld.)

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? 
      Dealer denkt dat het in de software zit maar ben inmiddels al 2 updates verder..

• Create New...