Ga naar inhoud

Geventileerde zetels


cobalt

Aanbevolen Berichten

Graag zou ik even jullie mening weten over de geventileerde lederen zetels. (wie deze heeft uiteraard).

Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze altijd op maximum zet, en daar eigenlijk met moeite iets van voel.. 
Soms als ik dan mijn rug van de leuning afhaal, voel ik soms wat wind blazen, maar dat is het ook. Als ik degelijk in mijn stoel zit, ervaar ik zogoed als niets.

Is er iets mis met mijn zetel, of is dit gewoon zo ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb sedert mei ook een Niro met geventileerde zetels ik gebruik het alleen op hele warme dagen 30 graden en +.

Het is natuurlijk niet dat je het voelt blazen in je rug en onder de poep maar het voelt wel koel aan,maar goed de optie zat er op maar of ik ze er nu zou apart bijnemen ik drenk het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 weken later...

Ik heb nu ook vrijwel de ganse tijd de zetelventilatie op max. staan.

Ook ik ervaar weinig. Heel af en toe voel ik een beetje luchtstroom, maar meestal niet veel. Bij warme temperaturen voel ik eigenlijk nooit iets.

Maar ik moet wel toegeven dat, in tegenstelling tot mijn vorige wagen, ik nooit een 'klamme' of 'natte' rug meer heb. 
Dus op zich doet het zijn werk wel denk k. Het is natuurlijk enkel een ventilatie en geen koeling. Van mij hadden ze dit ook mogen aansluiten op de A/C :-|, maar dan vrees ik dat er heel wat mensen op termijn last zullen krijgen van de rug.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...