Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

De eerste 5000 km zitten er op de de Niro DynamicLinePlus, en de auto bevalt prima zoals altijd zijn er altijd verschillen met een vorige auto.

Maar op dit moment ben ik best tevreden over  verbruik, comfort en rij eigenschappen wat mij wel opviel is dat ik dacht dat dit niet aanwezig zou zijn is de grootlicht assistent maar nu eigenlijk eerst gereden in het donker dan zie je ook het ambilight goed. Tja de grootlicht assistent zag ik nadat ik het grootlicht had aangezet en dan komt er op het display links een lampje met de tekst "auto"met het syymbool van het grootlicht. Kom je dan op een rotonde waar een verkeersbord staat dan gaat het grootlicht uit. Maar tijdens een tegrenligger bleef het grote licht aan, en dat is dan weer net niet de bedoeling. Kleine tegenslag moest even iets ophalen en er verschijnt een melding dat de bandenspanning niet goed is, dus even getest en er zat 2.1. in toch maar gereden naar Assen en onderweg toch maar even gekeken hoe het er voor stond en ja hoor er was nog 1.6 over. Bij een bezinestation weer lucht bijgevuld maar er ging meer uit dat er in ging, kijk ik na het ventiel in helemaal gescheurd, nog geprobeerd om het iets te veranderen maar je raad het al het hele ventiel er uit en de band plat dan toch maar verder gereden met de thuiskomer maar dat is niet echt leuk met 80 km op de snelweg. Morgen eerst even langs de garage voor een nieuw ventiel. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...