Citydriver Posted August 21, 2009 Posted August 21, 2009 Krijg van m'n pa zijn Sorento, lijkt me wel leuk me hier aan te sluiten.... Hou van stedentrips en ga zeker jullie om info vragen. Niet alleen over de Kia maar zeker ook over de mooiere steden... grt Stijn.
Relena Posted August 21, 2009 Posted August 21, 2009 Hoi Stijn, Welkom op dit forum, en die info moet je gewoon vragen. verder veel plezier met de Sorento van je vader (bofkont). Groetjes, Relena
Guest GreyGriffin Posted August 22, 2009 Posted August 22, 2009 Hallo Stijn, Ook namens mij hartelijk welkom op dit forum. Het meeste dat je hier zult vinden gaat over auto's, maar het is eigenlijk best een erg goed idee om er ook wat informatie uit te wisselen over wat je met die Kia's kunt doen. Leuke tripjes maken, bij voorbeeld. Dus kom maar op met je vragen, zou ik zeggen! Laat je ons wel af en toe weten waar je zoal in de Sorento bent geweest? Met vriendelijke groet, GreyGriffin
brouwer2001 Posted August 22, 2009 Posted August 22, 2009 hoi stijn, dat is altijd lekker om zijn knappe wagen te krijgen. veel prettige en veilige kilometers en natuurlijk veel lees en post plezier. gr ronald
Alex VB Posted August 22, 2009 Posted August 22, 2009 Stijn, van harte welkom op het KIA Forum. Veel zal ik nite meer toevoegen aan de rest. Behalve 1 ding! FOTO'S, FOTO'S en nog meer FOTO's aub...
kiakeproceedke Posted August 27, 2009 Posted August 27, 2009 (edited) ---- Dit gezegd zijnde hoop ik dat 1 van de moderators aktie zal ondernemen tegen deze persoon! ---- Dat is bij deze gedaan. Zie Privebericht. Groeten, Peter Edited August 27, 2009 by El-Rio-Grande Ongewenste inhoud
bigwade Posted August 27, 2009 Posted August 27, 2009 Ben ik nu de enige die hier de weg kwijt is ? Waar gaat dit over ?
kiakeproceedke Posted August 27, 2009 Posted August 27, 2009 Ben ik nu de enige die hier de weg kwijt is ?Waar gaat dit over ? Hij vroeg info over mijn grill zonder logo en dat is wat ik dan terug krijg. Leuk dreigement aan mijn adres.
bigwade Posted August 27, 2009 Posted August 27, 2009 Tussen "grill zonder logo" en "ik hoop dat je je lesje geleerd hebt omtrent het jennen, bedriegen en liegen" zal toch wat meer moeten zitten, lijkt mij. Maar ehhhhhhh, ik ga hier (gelukkig ) niet over. grtz Frank
kiakeproceedke Posted August 27, 2009 Posted August 27, 2009 Ik laat enkel maar even zien dat deze persoon geen Kia rijder is maar een dreiger met dreigementen aan mijn adres meer niet!
El-Rio-Grande Posted August 27, 2009 Posted August 27, 2009 (edited) @ all: Ik ben op dit moment al op de hoogte hiervan en ben in overleg. Dit draadje word gesloten. Edited August 27, 2009 by El-Rio-Grande
Recommended Posts