dixie Geplaatst 10 November, 2020 Geplaatst 10 November, 2020 De elektrisch inklapbare spiegels van mijn Picanto zijn alleen met een handschakelaar te bedienen. Weet iemand of het mogelijk is om een aanpassing te maken zodat hij met de afstandsbediening is te bedienen. Er gaat immers een stroompuls naar de spiegels als je de auto opent of sluit met de afstandsbediening. Als je deze stroompuls ook naar de handschakelaar laat gaan dan zouden de spiegels toch in of uit moeten klappen??? Heeft iemand hier ervaring mee? Quote
Ronald_S Geplaatst 10 November, 2020 Geplaatst 10 November, 2020 Hallo Dixie, Dat kan zeker. De dealer kan het voor je doen, module kost inclusief inbouw 165,- euro. (artikel nummer op de kia webshop 55675ADB00) Of als je een beetje handig bent, een soldeerbout vast kan houden en met een spanningszoeker of multimeter kan werken is het een stuk goedkoper te doen. Ik heb deze zelf gebruikt en gemonteerd en werkt prima. Succes! Quote
Aitia Geplaatst 11 November, 2020 Geplaatst 11 November, 2020 Ik heb dit https://webshop.kia.nl/accessoires/comfort/0/55675ADB00&modelid=115 meteen na aanschaf bij de dealer laten monteren. Werkt perfect. Quote
dixie Geplaatst 12 November, 2020 Topic Starter Geplaatst 12 November, 2020 Ronald_S en Aitia hartelijk dank voor de tips hier kan ik denk wel wat mee! m.v.g. Dixie Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.