Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Achteruitijcamera e-Niro in het donker

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe Kia e-Niro. Komende van een Toyota Prius met een zeer goede achteruitrijcamera ook in het donker, vind ik die van de e-Niro bijzonder slecht en bij tijd en wijle ook zeer gevaarlijk. Nu zag ik dat filmpje op Youtube van EV-olution "Fix a Lightning Problem". Hij veranderde het witte achteruitrijlicht in  LED lichten. Dat loste zijn probleem met achteruitrijden in het donker op. Heeft iemand daar ervaring mee? En welke lampjes heb je daarvoor nodig?

Groet,
Bernard 

Geplaatst

Ik meen dat er hier op het forum (en anders bij Tweakers) al eens over gesproken is. Ik ben zelf niet zo'n voorstander van die aanpassing, omdat dit veel fellere lampen zijn. Als je op een oprit of in het bos achteruit rijdt is dat niet zo'n probleem, maar doe je dat langs de openbare weg waar ook ander verkeer rijdt, dan kunnen anderen door die fellere achtruitrijlampen verblind worden. Dat kan gevaarlijke situaties opleveren en daar wil je niet de veroorzaker van zijn. Ikke niet in elk geval....

• Like 1
  • 1 maand later...
Geplaatst

Vraag me af hoe lang het duurt voordat iemand met een mod komt om de camera te vervangen voor een beter model.  Kom van een Lexus ct200h af en daar was ie ook een stuk beter.

• 11 maanden later...
Geplaatst

Zelfs naar de garage geweest omdat ik dacht dat er iets met de achteruitrijverlichting aan de hand was. Het bleek dat er niets aan de hand was. Dus inderdaad zeer slecht zicht in de avond met parkeren.Had voorheen een Toyota Auris die een aanzienlijk beter zicht had in de avond. Voor de goede orde ik heb nu een Kia Niro 1.6 GDi Hybrid DCT6 DynamicPlusLine

Geplaatst
11 uur geleden, zei Bikkel-9:

Zelfs naar de garage geweest omdat ik dacht dat er iets met de achteruitrijverlichting aan de hand was. Het bleek dat er niets aan de hand was. Dus inderdaad zeer slecht zicht in de avond met parkeren.Had voorheen een Toyota Auris die een aanzienlijk beter zicht had in de avond. Voor de goede orde ik heb nu een Kia Niro 1.6 GDi Hybrid DCT6 DynamicPlusLine

Je weet dat je hier op het forum voor de e-Niro, de volledig elektrische auto zit?

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...