Harald2021 Geplaatst 13 Januari, 2021 Geplaatst 13 Januari, 2021 Hallo, wij zijn op zoek naar een tweede auto, voornamelijk zgn boodschappen wagen. Nou is mijn oog gevallen op de eerste generatie Picanto’s. Ik kom er echter 1 tegen die geleverd wordt met 1 sleutel. Zijn de sloten te vervangen, en voor een redelijke prijs? Ik kan niets concreets vinden online. Bedankt voor de reactie! Quote
Ton van Hout Geplaatst 14 Januari, 2021 Geplaatst 14 Januari, 2021 Een extra sleutel bestellen wellicht? Vaak hebben sleutelmakers ook de mogelijkheid om de chip in te leren. Quote
Murcielaygo Geplaatst 15 Januari, 2021 Geplaatst 15 Januari, 2021 Een sleutel bij laten maken is waarschijnlijk goedkoper dan de slotenset vervangen. Die zou je bij een demontagebedrijf wel kunnen krijgen, maar als de sleutels een transponder hebben werkt dat alsnog niet zonder inleren.En dat kun je zelf ws. niet... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.