Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemiddag, 

Ik ben Marco en ben lid vanaf 1 januari jl en heb tot op heden verzaakt mij even voor te stellen, bij dezen...

Ik rij vanaf 2012 KIA en raad iedereen sindsdien ook KIA aan.  Qua prijs/kwaliteit een prima auto,  dan nog niet eens gesproken over de garanties.  Dat zegt ook genoeg zeg ik dan.   

Ik ben begonnen met de Rio 1,2 cvvt (2012). Prima auto, goede wegligging en mooi design. 

Daarna vanwege gezinsuitbreiding de C'eed SW 1,6 GDI (2015) gekocht. Net zo over te spreken als de Rio.

Toen kwam de Proceed. Ik was meteen verkocht.  In 2019 heb ik dan de Proceed 1,4 TGDI DCT7 gekocht. Wat een auto. Vlot, goede wegligging, vrij zuinig,  comfortabel, etc. Etc.

In 2020 toch maar overgegaan op de Proceed GT. Alles zoals hierboven omschreven en nog meer ( verbruik ook :-)).  Wat een bak. Heel blij mee!!

Ik heb al wat leuke aanpassingen gezien op dit forum die ik  misschien ook wel wil.  We gaan het zien. 

20210305_103605.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...