Jump to content

Stuurwiel Rio 3 vervangen voor stuur Rio 4

Fish17
Go to solution Solved by xtra40,

Recommended Posts

Goedenmiddag, 

Ik heb recent een android headunit besteld, en hier komen wat standaard functies bij als een carkit. 

Nu wil ik mijn stuur van de rio 3 (zonder functies) vervangen voor een stuur van een kia rio 4 (leder, cc, telefoon opties).

Voor zo ver ik kan zien lijkt me het verder hetzelfde stuur? En dus de hamvraag, kan ik een stuur van een rio 4 op een rio 3 zetten?

Alvast bedankt voor uw reactie

6 minuten geleden, zei xtra40:

waarom koop je niet een knoppen set voor jou stuur zo dat je alle functies hebt ??

inplaats van iets te gaan installeren wat bijna zeker niet gaat passen en werken  ??

kijk maar eens naar deze set https://www.ebay.nl/itm/224015936585?hash=item342863ec49:g:pa4AAOSwGvhUCvBw

Allereerst bedankt voor alle uitleg (ook naar anderen), ik heb in de loop der tijd al tientallen reacties van je gelezen waar ik erg mee geholpen was. Dank daarvoor.

Mbt tot bovenstaande reactie, die link is super. De enige reden om evt het complete stuur te vervangen zou zijn om van soft-plastic achtig spul naar een leder stuur te gaan. 

Maar als ik je zo hoor ga ik de gok denk ik niet nemen, had zelf ook al m'n twijfels. 

Heb je toevallig zelf ook ervaring met dit product?

ik heb deze set al denk ik 100 keer geinstaleerd zonder problemen 

en wil je een lederen stuur kun je kijken of een lederen stuur van de sloop kunt vinden  of laten bekleden is ook een optie die ik zelf al meerdere keren heb laten doen 

• 2 weeks later...
Op 20-3-2022 om 11:45, zei xtra40:

waarom koop je niet een knoppen set voor jou stuur zo dat je alle functies hebt ??

inplaats van iets te gaan installeren wat bijna zeker niet gaat passen en werken  ??

kijk maar eens naar deze set https://www.ebay.nl/itm/224015936585?hash=item342863ec49:g:pa4AAOSwGvhUCvBw

Heb 'm daarnet gemonteerd, werkt super. Nogmaals dank.