Jump to content

GT MY22

PROKIA
 Share

Recommended Posts

Beste iedereen,

Verleden week een GT besteld in Experience Green met panodak. Geschatte levertijd bij de dealer is 31/07 en ten laatste op 30/09. Ben eens benieuwd wat het uiteindelijk zal worden!?

Ik had ook een offerte op maat voor de GT-line en dat was slechts €900 minder en dus was de keuze snel gemaakt.

Heb ondertussen enkele details via de dealer gekregen ivm MY22, die ik graag wil delen. Let wel: het gaat om een Belgische wagen via de Belgische invoerder!!!, dus dat zal niet allemaal gelijk zijn met de NL-uitvoering!

>die praktische rails om eea vast te zetten, heeft de invoerder niet weerhouden en zijn ook in aftermarket niet beschikbaar omdat de verankering aan het chassis gebeurt. Spijtig, want de invoerder in Duitsland bijvoorbeeld heeft dit wél gedaan.

>idem voor de USB-aansluiting op de middenconsole achteraan.

>de  elektrische bestuurdersstoel staat iets hoger dan de manuele, omdat het motortje moet weggewerkt worden.

>dat panodak neemt ook wat ruimte in; als je ongeveer 1.80-1.85m bent, zou er geen probleem mogen zijn. Wie kleiner is, zit vaak ook meer naar voren en dan raak je dat dak niet, maar meestal wel de schuine dakhemel aan de voorruit. En wie groter is, heeft vaak wel een probleem.

NB: ik ben 1.81m en ben gaan "proefzitten" zonder problemen.

Dus 1  advies: "proefzitten" alvorens een bestelbon te tekenen om zowel de zetels als het dak te testen.

NB: zonder elekrische zetels én zonder panodak, zou +/- 5cm opleveren!

>En ja; in sport-stand maakt de uitlaat een mooi geluid, maar dat fake-geluid dat ook door een box op het dashboard komt, heb ik al gelijk laten uitschakelen bij de bestelling.

Ben niet vaak online, maar vraag maar indien iets niet helemaal duidelijk en ik zal ook een update (met foto's) schrijven bij levering.

Gr,

• Like 1