Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik heb 2 offertes van 2 verschillende dealers.

De ene schrijft Kia Niro ExecutiveLine 16 LM 1.6 GDi Hybrid (A)

en de andere schrijft Kia Niro ExecutiveLine MY22 1.6 GDi Hybrid (A), deze wordt ook geleverd met 16 inch lichtmetalen velgen.

Waarom schrijft de ene 16 LM en de andere MY22 ?

• Confused 1
Geplaatst

Omdat het waarschijnlijk 16"LichtMetaal is en ModelYear22 2 verschillende afkortingen dus? En de ene dealer een iets ander omschrijving in zijn systeem heeft staan dan de andere?

Geplaatst

Je zal bij de offerte in beide gevallen toch wel een uitgebreide specificatie hebben ontvangen? Zo niet, dan nog even daarom vragen. Dan pas zie je inhoudelijk de verschillen. ik zou niet afgaan op een "omschrijving" van één regel.

Geplaatst

Van wat ik begreep is MY22 met de nieuwe logo en de 16" velgen. MY21 oude logo en ook met de 16" velgen.

Dat is in ieder geval wat mijn dealer zei, verder geen verschil. De MY21 hadden ze al in Rotterdam staan, MY22 moest nog vanuit Korea komen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...