Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo. zijn er ook mensen die hun sportage 4 hebben voorzien van ledverlichting door de halogeen lampen te vervangen. en zoja welke heb je nodig h7 en welke voor grootlicht. op ali zie je zoveel en geeft dit storingen.

Posted

Ja, in sept 2019 bij Ali Braveway 9005/HB3 leds besteld voor mijn 2016 Sportage GT-line. En die doen het nu nog steeds, ook al 2x door de APK. Het enige issue was de lamp aan bijrijderszijde, hier is blijkbaar + en massa verwisseld, daarom zit de stekker er nu 'verkeerom' in waardoor hij niet vergrendeld, dit is opgelost met een simpel tape-je.

• Thanks 1
  • Haha 1
Posted

Dan hebben we, denk ik, niet hetzelfde model. Mijne 1st edition 2016 is dan mk5? Excuses voor de verwarring.

• Haha 1
Posted
2014 business = Sportage SL, ofwel derde generatie, vanaf 2010;
1st edition 2016 = Sportage QL, ofwel vierde generatie, vanaf 2015.

Zie Wikipedia

Dus de mijne is wel vierde generatie, maar Alfred's vraag gaat over sportage 4 maar heeft zelf een sportage 3?
  • Confused 1
Posted

Dan zou ik, als ik jou was, deze vraag in de sportage 3 sectie stellen, kans dat je daar iemand met ervaring vindt is veel groter.

• Like 1