Gsm Posted October 21, 2022 Posted October 21, 2022 Mijn card verloopt op 2 november en de garage heeft geen plek om voor 2 november de onderhoudsbeurt te doen dat wordt nu 9 november Heeft dat consequenties voor het verlengen van de card ? Quote
HenkM Posted October 21, 2022 Posted October 21, 2022 Ook al gehad door drukte bij dealer, geen enkel probleem mee gehad. Quote
Flying_Dutchman Posted October 23, 2022 Posted October 23, 2022 In Zwolle kon ik ook al niet na 3 weken terecht voor een 45k beurt. Werd vele weken later. Toen Emmen geprobeerd: geen enkel probleem, kon daar terecht op de datum die mij uitkwam. Wat is dat toch bij de dealers? Personeel kan ergens anders meer verdienen? Quote
Dumont Posted October 25, 2022 Posted October 25, 2022 In den Bosch soortgelijke situatie.Toen ik er 2 maanden van te voren een mail voor kreeg van KIA heb ik online een afspraak voor de beurt+APK ingepland op de datum 1 week vóór de vervaldatum. Werd ik later door de garage (KIA dealer) gebeld dat dit zo niet kon, hun werkplaatssysteem is niet gekoppeld aan het online systeem van KIA. Ze zaten zeker tot een maand na de afspraakdatum helemaal vol. Ze verzekerden me dat het voor de card niet uitmaakte. Ben toen vanwege de APK uitgeweken naar KIA Eindhoven, daar kon het gelukkig wel nog, 1 dag voor de vervaldatum. Quote
Recommended Posts