pro cee'd white Posted October 11, 2009 Posted October 11, 2009 weet mss iemand waar je een derde stoplicht van de pro ceed kan kopen in het wit (met wit plastiek i.p.v. een rood ) mvg Quote
Rick Horst Posted October 11, 2009 Posted October 11, 2009 ebay, marktplaats?? ik weet dat er in engeland een gozer zit die voor een aantal auto's transparante glaasjes maakt voor knipperlichten en mistachterlichten. misschien dat hij ook voor een pro'ceed voor derde remlicht kam maken. zal eens kijken of ik zijn gegevens kan vinden. Quote
Rick Horst Posted October 11, 2009 Posted October 11, 2009 http://protocast.co.uk/index.html stuur hem ff een mail en vraag het hem. niet geschoten is altijd mis. Quote
Guest Jantje Posted November 20, 2009 Posted November 20, 2009 en is dit mogelijk bij die persoon? Quote
bigwade Posted November 20, 2009 Posted November 20, 2009 weet mss iemand waar je een derde stoplicht van de pro ceed kan kopen in het wit (met wit plastiek i.p.v. een rood ) mvg Waarom zou je dat willen ? Is bij mijn weten verboden, of hang je em thuis op ? Quote
Rick Horst Posted November 20, 2009 Posted November 20, 2009 er zijn meerdere auto's in mijn omgeving die heldere glaasjes hebben met rode verlichting. weet niet of ze dit om moeten bouwen voor de keuring. en dit is alleen mooi als je de rest van de verlichting ook aanpakt. (lexus look oid) Quote
Guest Jantje Posted November 27, 2009 Posted November 27, 2009 er zijn meerdere auto's in mijn omgeving die heldere glaasjes hebben met rode verlichting.weet niet of ze dit om moeten bouwen voor de keuring. en dit is alleen mooi als je de rest van de verlichting ook aanpakt. (lexus look oid) nee dit is het zelfde idee als de lexus look achterlichten. Je mag zelfs zilver kleurige lampjes gebruiken, zodat de look helemaal "wit" is en er toch rood licht uit komt. Dit doen ze ook veel in witte knipperlicht glazen. Quote
Recommended Posts